FAVORITI OŽUJKA 2019.

by - ožujka 30, 2019

Još jedan mjesec je gotov i iznenađena sam koliko brzo vrijeme prolazi. Ipak, stiglo nam je ljepše, toplije vrijeme i proljeće je tu te me to čini jako sretnom. Kao i svakog mjeseca, pripremila sam vam 5 proizvoda koje sam najviše voljela, a ako vas zanima koji su to proizvodi, nastavite čitati.


Garnier Fructis Aloe Hydra Bomb regenerator- ovaj regenerator me oduševio. Teksture je više kao nekakva krema, laganog i ugodnog mirisa, a kosu ostavlja jako mekanom, lepršavom i hidratiziranom. Prekrasan proizvod!

Ulola serum za problematičnu kožu- ovaj serum će dobiti i svoju zasebnu recenziju no morala sam ga ovdje spomenuti jer je odličan. Mojoj koži jako odgovara i lijepo ju je pročistio i koža mi izgleda super.


Maybelline Superstay 24h puder u nijansi 03 True Ivory- ovaj puder mi je bio super i prije, no nisam ga nosila jer mi je najsvijetlija nijansa bila pretamna. Na sreću, Maybelline je uveo novu, svijetliju nijansu koja mi odlično odgovara, tako da sam ovaj puder nosila gotovo pa svakodnevno. Daje jako lijepo prekrivanje, sviđa mi se kako izgleda na koži i kakav finiš ima te to što je poprilično dugotrajan.

L'Oreal Paradise Extatic maskara- fenomenalna maskara! Moje trepavice uz nju izgledaju savršeno; lijepo ih produlji i da im prekrasan volumen!

I Heart Revolution Rose Gold Glow highlighter duo- kao prvo, koliko je preslatko ovo pakiranje, zaljubljena sam! Highlighteri su prekrasni, baked formule, a uskoro ćete ih vidjeti na swatchevima u zasebnom postu koji spremam. Daju prekrasan sjaj i korišteni su gotovo pa svakodnevno na mome licu.

I to bi bili moji favoriti ožujka, a koji su vaši?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari