TREND IT UP CONTOUR & GLIDE LIPLINER// 225

by - ožujka 16, 2019

S dolaskom proljeća probudila sam i moja želja za ružičastim usnama (iako i dalje volim držati tu ružičastu na nude stranu) i pronašla sam olovku koja je bila ljubav na prvi pogled! Inače nisam isprobala puno trend it up proizvoda, no ono što sam isprobala je bilo izvrsno, tako da sam imala nešto viša očekivanja od ove olovke. Ako vas zanimaju jesu li moja očekivanja ispunjena, nastavite čitati!


Olovka dolazi u mat plastičnoj, ali poprilično kvalitetnoj ambalaži. Ambalaža je na odvrtanje i jednostavnog je dizajna koji mi se jako sviđa, crna olovka s nekoliko detalja, s čepom i dnom u nijansi same olovke. U dnu se nalazi šiljilo koje baš i ne koristim na olovkama na odvrtanje, ali ako vam zatreba, dobro dođe. Količina olovke koju dobijete u ambalaži nije navedena, kao ni sastav, no rok trajanja je 24 mjeseca od otvaranja. Kao i ostale Trend It Up proizvode, ovu olovku možete kupiti u DM-u po cijeni od 14,90 kn. Sama olovka je vrlo precizna i tanka i lako se i precizno nanosi.


Olovka je vrlo kremasta i klizi po usnama. Ne puca tako lako, ali i dalje mislim da treba biti pažljiv, malo ju odvrnuti i koristiti lako rukom. Odlično je pigmentirana i mat, li nije nimalo suha. Nisam primijetila da mi isušuje usne. Ako nanosim samostalno preko cijelih usana, izgleda malo neravnomjerno, no za ocrtavanje usana i nošenje ispod ruževa je odlična. Ne hvata se za suhe dijelove. Trajnost joj je vrlo dobra, na usnama traje samostalno oko 4 sata, a ruževima dodatno produlji trajnost. Lako se popravlja, a pošto se radi o svijetlijoj nijansi, neće se toliko primijetiti kada sam se skine s unutrašnjeg dijela usana.

Trend It Up ima u ponudi velik broj nijansi, a ja sam odabrala nijansu u broju 225 koja je bila ljubav na prvi pogled. Nijansa 225 je nešto svijetlija, lijepa ružičasta nijansa koja naginje na nude stranu, odnosno, nije jako intenzivno ružičasta. Savršena proljetna ružičasta nijansa za sve nas koji se ne mičemo od nude nijansi, a želimo usnama dati malo boje. Obožavam ju nositi i ispod nude ruževa kako bi im dala malo ružičaste nijanse.


Oduševljena sam kvalitetom ove olovke koju dobijete za vrlo nisku cijenu. Dugotrajan, pigmentiran i ne isušuje. Osim kvalitete, zaljubila sam se i u nijansu i definitivno ću nabaviti još nijansi!

Jeste li isprobali Trend It Up Contour&Glide lipliner? Koje Trend It Up proizvode preporučujute?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari