SHAUMA REFRESH ŠAMPON ZA SUHO PRANJE ZA MASNU KOSU

by - ožujka 13, 2019

Kao osobi čija se kosa poprilično brzo masti, suhi šamponi su neophodni, ako vam se ne da stalno prati kosu, pa ju želite na brzinu osvježiti ili joj dati malo volumena. Batiste su moji najdraži šamponi za suho pranje, a pošto su nedavno na police naših drogerija stigli Schauma šamponi, a ja volim isprobavati novitete, odlučila sam ga kupiti. Schauma proizvode inače ne koristim, prije puno godina sam isprobala jedan njihov šampon za kosu i bio mi je užasan, no odlučila sam im dati novu šansu. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Šampon dolazi u nešto manjoj bočici zapremnine 150 ml, preslatkog dizajna. Dolaze u dvije verzije - u verziji za masnu kosu koju sam ja kupila i verziji na normalnu kosu, iako nisam sigurna. Sastav možete vidjeti na slici ispod. Ima odličan raspršivač koji jako lijepo raspršuje proizvod.  Možete ga kupiti u DM-u (za ostale drogerije nisam sigurna) po cijeni od 14,90 kn.

Ugodnog je, osvježavajućeg i svježeg mirisa koji se baš i ne zadržava na kosi. Bijele je boje i ostavlja vrlo blagi trag, koji se bez problema može iščešljati. Ono što je problem kod ovog proizvoda na mojoj kosi je to što se bijele čestice na nekim dijelovima čudno uhvate i ne daju se maknuti te izgleda kao perut, ipak, to se ne dogodi prilikom svakom korištenja. Ne otežava kosu i ne matira ju. Daje vrlo blagi volumen. Lagano odmasti kosu, ali ne intenzivno, onako kako ja to inače volim. Djelovanje bih više opisala kao blago odmašćivanje i osvježavanje vlasišta.


Ovaj šampon mi je okej, no nisam pretjerano zadovoljna njime i voljela bih da ima malo intenzivniji učinak na mojoj kosi. No, koristim ga po potrebi, s nadom da se neće čudno uhvatiti. Moji omiljeni šamponi za suho pranje i dalje ostaju Batiste.

Jeste li isprobali Schauma Refresh šampon za suho pranje? Koji je vaš omiljeni suhi šampon i koristite li ih uopće?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari