NEW IN #14

by - ožujka 23, 2019

Pripremite se jer će ovo biti ogroman post! Na redu je još jedan post o novitetima u mojoj kolekciji u kojemu ću vam pokazati i svoje rođendanske i božićne kozmetičke proizvode koje vam nisam pokazala u prošlom postu s novitetima jer je bio unaprijed napisan jer sam u to vrijeme htjela malo odmoriti, nadam se da ne zamjerate i da vam ne smeta čitati o božićnim poklonima krajem ožujka haha. Da ne duljim, ako vas zanima što sam to sve kupila tijekom vremena od prošlog posta, nastavite čitati!



Od prijateljice sa za rođendan dobila Once Upon The Palette paletu sjenila i proizvoda za lice s jednim ružem za usne te Sephora The Enchanting Glow paletu za lice. O ovim proizvodima nisam pisala zasebnu recenziju jer ne znam mogu li se još kupiti u Sephorama pošto se radi o božićnoj kolekciji te je stigla iz Amerike, pa ne znam je li uopće bila dostupna u našoj blizini. Pakiranja su preslatka; pakiranje palete za lice je manje i vrlo kompaktno, dok koliko god paleta izgleda divno, moram priznati da je malo glomazna i nepraktična. Proizvodi koji se nalaze u ove dvije palete su okej pigmentacije, ništa posebno, potrebno ih je nadograđivati i truse se. Kvaliteta je okej i može se raditi s njima, ali sam očekivala malo više. Ono što me je oduševilo je ruž za usne! Super je trajnosti, lakši na usnama, no isušuje, kao i svi ostali mat ruževi. Nijansa je prekrasna, najljepša crvena koju sam do sada vidjela.




Iz Amerike sam također dobila The Saem Zoo Park Firming masku za lice koju mi je prijateljica kupila jer zna koliko obožavam mačke! Masku još nisam isprobala, no izgleda preslatko i veselim se isprobavanju. Dobila sam i Revolution Fast Base puder u sticku u nijansi F1. Puder još uvijek isprobavam i nisam stekla konačne dojmove, morat ću ga detaljnije isprobati i pratiti. Sviđa mi se svjetlina nijanse i koliko je kremast, no moram još isprobati različite načine isprobavanja.


Dobila sam ovaj slatki paketić H&M lakića za nokte. Lakovi su jako maleni i nijanse mi se jako sviđaju, kao i ove naljepnice koje će biti odlične za Božić, no nisam ih još isprobala, tako da ću naknadno javiti dojmove u nekom od postova.


Za Božić sam dobila Farmasi Sensational parfem i losion za tijelo. Pakiranje izgleda lijepo i luksuzno, no proizvode još nisam isprobala, miris mi baš nije legao na prvu i moram vidjeti hoću li ga ostaviti sebi ili proslijediti nekome.


Afrodita Peace. Love. Joy uljni gel za tuširanje i losion za tijelo su također bili dio jednog poklona. Mirišu divno, no ne mogu odgonetnuti na što me miris podsjeća. Gel se lijepo pjeni, ne isušuje kožu te nije mastan, no vrlo je ugodan prema koži. Losion je nešto rjeđi, lijepo se razmazuje, brzo upija i ne ostavlja nikakav film na koži ili masnoću, već lijepo njeguje. Miris se neko vrijeme zadržava na koži.


Sada prelazimo na proizvode koje sam sama kupila. Svi proizvodi sa slike su izlazili iz asortimana pa sam ih kupila po nekim smiješnim cijenama. Wet'n'Wild Coloricon rumenilo u nijansi Rose Champagne sam kupila jer obožavam neutralnija rumenila, a ovo je shimmerasto, kakva baš nemam u kolekciji i nisam preferirala, no nedavno sam postala zaluđena takvih proizvodima. Na prvi swatch kod kuće me baš i nije oduševilo, no na prvo nanošenje, bila je to ljubav,. Izgleda predivno na koži, nije pretjerano pigmentirano i baš daje neku svježinu licu. Jako ga volim! Catrice Glam&Doll Super Black Waterproof eyeliner sam kupila tek tako i okej mi je. Malo je suši i aplikator nije najprecizniji, no jednom kada ga lijepo nanesete (što meni traje jer tuš ne koristim baš često, pa nemam previše iskustva i jednom u sto godina kada ga odlučim nositi, nanošenje traje) stvarno dugo traje i ne razmazuje se. Catrice #Instatogo blur stick sam planirala kupiti i ranije, no uvijek sam nekako zaboravila, tako da je ovo sniženje bila zadnja prilika da ga kupim. Pakiranje je tako maleno i slatko, a proizvod je odličan. Lijepo blura, odnosno zagladi lice, lagano popuni pore i pripremi kožu na puder koji slijedi, Puno više mi se sviđa od Essence verzije o kojoj sam nedavno pisala post.


Le Petit Marseillais krema za lice i tijelo s ekstraktom bijele breskve također izlazi iz asortimana to joj je cijena bila poprilično niska, a mazalica za tijelo nikada dosta. Nisam ju još isprobala, no mislim da će miris breskve biti odličan u ljeto. Neću ju koristiti na licu. Nestrpljivo sam čekala kada će pjene za ruke doći i u naše drogerije, tako da sam Balea Very Berry pjenu za ruke kupila čim sam ugledala da je stigla kod nas. Nisam ju još baš koristila, osim jednog isprobavanja i skroz mi je zanimljiv koncept, potrebno je malo pjene i predivno miriše. Dove losion za tijelo u spreju s kokosovim uljem i bademovim mlijekom također izlazi iz asortimana te proizvod nisam isprobala, ali volim kokos i ovaj način njege tijela mi je čini jako zanimljiv.


Ponovila sam kupnju dva proizvoda koje jako volim, a to su LVLY tonik za lice i Eveline Facemed+ hijaluronska micelarna voda za suhu i osjetljivu kožu. Odlučila sam isprobati neku novu umivalicu, a izbor je pao na Balea Soft&Clear 3 u 1 piling, kremu i masku za lice. Trenutno skupljam dojmove za ovaj proizvod, no za sada mogu reći da mi se jako sviđa. Dosta je gust i funkcionira i kao maska za lice te lijepo očisti kožu.


Balea Sweet Macarons jagoda maska za lice u maramici me privukla preslatkim pakiranjem, no nisam ju još isprobala, nadam se da će biti dobra. O Ulola serumu za problematičnu kožu čula sam pozitivne dojmove tako da sam ga odlučila isprobati za dane kada moja koža malo ludi. Ovo divno pakiranje je također pomoglo u odluci da kupim proizvod i za sada sam zadovoljna, ali još uvijek skupljam dojmove, koje ćete uskoro moći pročitati u recenziji. Balea Aqua hidratantna gel krema za lice našla se u mojoj kolekciji jer sam htjela isprobati novu hidratantnu kremu, a ova mi se činila zanimljiva.


Kupila sam Essence Super Beauty Sponge jer mi je trebala nova spužvica, pa sam si rekla zašto ne bih isprobala Essence. Oblik spužvice mi nije baš najomiljeniji, no spužvica je dosta mekana i super obavlja svoj posao. O Revolution Conceal&Define korektoru čula sam puno pozitivnih dojmova, tako da sam se odlučila počastiti jednim i to u nijansi C0.5. Koristila sam ga nekoliko puta, no moram ga još pošteno testirati, pa napišem post. Revolution Crushed Pearl Pigment u nijansi Beck&Call me oduševio nijansom tako da sam ga morala kupiti. Prekrasan je i uskoro ćete svu njegovu ljepotu vidjeti u postu. Wet'n'Wild Liquid Catsuit tekući mat ruževi u nijansama Nudist Peach i Coral Corruption čini mi se, izlaze iz asortimana, a nude ruževa nikada dosta. Formula ovih ruževa nije mi baš najomiljenija, no okej su, odlično traju, a nijasnu Nudist Peach jako često nosim.


Balea regenerator za suhu i oštećenu kosu s mangom je kupljen već ne znam po koji put i odličan mi je; smatram da za vrlo povoljnu cijenu dobijete proizvod super kvalitete. O Eveline Expert C vitaminskom serumu za lice čula sam hpru pozitivnih dojmova i jako me zanimao, tako da se bacam na testiranje i dojmove donosim kada proizvod pošteno istestiram.


Bipa je imala 1+1 akciju koju nisam mogla propustiti, tako da sam kupila nekoliko stvarčica. Garnier regeneratori su mi se pokazali super, tako da sam kupila Garnier Fructis SOS Repair i Aloe Hydra Bomb verziju. SOS Repair sam već prije isprobala, a Hydra Bomb će tek doći na red. Kupila sam i Rexona MotionSense Aloe Vera i Invisible Pure roll on-ove koji mi inače super, a s vremenom ću vidjeti kakvi će se pokazati.


Batiste Heavenly Volume šampon za suho pranje kose sam kupila u Mulleru kada nisam mogla pronaći XXL Volume verziju, a trebao mi je novi suhi šampon, a čini mi se da je ovo isti šampon, samo u novome pakiranju i s novim imenom (iako ne znam je li to verzija samo za Muller ili i ostale drogerije, to nisam zagledala). Odlično osvježi kosu i da joj lijepi volumen. Obožavam ga! Trebao mi je i novi balzam za usne pa sam kupila Rosal Macarons Punch balzam za usne zbog ovog preslatkog pakiranja. Lijepo njeguje usne i divno miriše.


Soph kolekciji s brendom Revolution obožavam i isprobala sam obje palete sjenila, tako da sam morala kupiti i SophXRevolution paletu higlightera kojom sam oduševljena, a uskoro ćete vidjeti ovu ljepotu u zasebnom postu. L'Oreal Paradise Extatic maskara je također bila na 1+1 akciji u Bipi i morala sam ju isprobati pošto ju svi hvale, a uskoro ćete čuti i moje dojmove, no moram priznati da sam oduševljena. Farmasi VFX Pro primer je također jedan jako hvaljen proizvod, tako da sam morala isprobati i njega. Moram priznati da ova slika predstavlja proizvode koje svi hvale, a ja ih još nisam isprobala, pa je napokon došao red i na njih.


Afrodita Aloe Vera Hydra tonik je jako hvaljen proizvod i morala sam ga isprobati, a Mixa Balancing Cream krema za lice našla se u mojoj kolekciji jer je Muller imao popust na Mixu, a Hyalurogel Light je bila rasprodana, a ova mi se činila jako zanimljiv, tako da ću dojmove javiti kada oba proizvoda isprobam.


Bipa je imala vikend popust na dekorativu, tako da sam se morala počastiti. Rimmel Stay Matte puder u kamenu u nijansi 001 Transparent i Catrice Camouflage korektor u nijansi 010 Porcellain su ponovljene kupnje proizvoda koje jako volim. Rimmel puder mi je i dalje odličan, a Catrice mi se čini tamniji nego što ga se sjećam. O Essence Melted Chrome mono sjenilima sam čula jako puno pohvala, pa sam ga morala isprobati i odabrala sam nijansu 02 Ironic. Ovo sjenilo je nešto posebno! Catrice Brow Colorist maskara za obrve u nijansi 030 Dark našla se u mojoj košarici jer mi je trebala nova maskara za obrve i trenutno ju testiram. Wet'n'Wild Ultimatebrow Retractable Brow Pencil u nijansi Ash Brown je također dosta hvaljena te sam ju odlučila isprobati iako nisam ljubiteljica olovki za obrve, tako da ću vidjeti kako će mi se svidjeti kada ju isprobam.


Essence The Gel Nailpolish u nijansi 05 Sweet as Candy je izlazio iz asortimana, a nijansa mi je jako lijepa, tako da se našao u mojoj košarici. Revolution Renaissance Flick Eyeliner i I Heart Revolution Rose Gold Glow highlighter duo kupnja su iz Pink Panda trgovine koju dosta često posjećujem i morala bih prestati jer mi realno ne treba više dekorative, no što je tu je. La Croa je brend o kojemu čujem puno pohvala, posebno za njihove proizvode za njegu kose, tako da sam odlučila isprobati La Croa Argan&Keratin Repair masku za kosu u ovoj malenoj vrećici i jedva ju čekam isprobati.


L'Oreal Paradise Extatic set maskare + pomade za obrve je paketić kojim sam se počastila jer mislim da je odlična ponuda jer sam ga platila oko 90 kn, a samoj maskari je cijena viša o toga! Masakara je odlična. a pomadu još moram isprobati.


Kupila sam i nekoliko Essence proizvoda koji izlaze iz asortimana, tako da su se kod mene našli Essence Born Awesome paleta sjenila, Essence Colour Boost Vinylicious tekući ruž za usne u nijansi 03 Pink Interest te Essence The Gel Nailpolish u nijansama 98 Pure Beauty i 117 Pumpkin Spice. Lakovi su super, paleta je okej, posebno za cijenu od 10 kn, iako nije nešto spektakularno, dok mi ruž, odnosno pigmentirano sjajilo baš i nije sjelo.


L'Oreal Magic Shampoo Invisible šampon za suho pranje u verziji Vegetal Boost se našao kod mene jer obožavam koristiti šampone za suho pranje kose i super mi dođu kada želim osvježiti kosu. Željela sam isprobati i neke nove maske za lice, tako da sam kupila Victoria Beauty Elements Detox masku od blata na bazi zelenog čaja i Jeu'Demeure Aqua masku o kojima ću uskoro pisati.

Čestitam ako ste došli do kraja ovoga ogromnoga posta s velikom hrpom noviteta. Uskoro vas čeka i hrpa recenzija u kojoj ću pričati o svim novitetima iz moje kolekcije. Čime ste se vi nedavno počastili?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari