EMPTIES #17

by - ožujka 25, 2019

Vrijeme je za još jedne potrošene proizvode! Moja vrećica se prepunila i vrijeme za pražnjenje kako bi se novi proizvodi mogli skupljati i spremati za izglaganje o konačnim dojmovima prije nego odu na recikliranje. Ako vas zanima koji su to proizvodi koje sam potrošila, nastavite čitati!



Duchesse blazinice- mislim da niti jedan post s potrošenim proizvodima još nije prošao bez ovih blazinica. Postoji i razlog za to jer blazinice koristim svakodnevno, a ove su odlične, super obavljaju svoj posao, dolaze u velikoj ambalaži i dugo će vam trajati, a cijena im je vrlo pristupačna. Posebno volim kada dolaze u nekoj slatkoj limitiranoj ambalaži, kao prve blazinice za slici.

Pepco vlažne maramice- vlažne maramice uvijek nosim u torbi jer često postoje situacije u kojima će zatrebati. Ove iz Pepca su odlične, lijepo natopljene, a ne ostavljaju čudan film na rukama. Vrlo su pristupačne i dolaze u preslatkom pakiranju.

DM Denk Mit sapun za otklanjanje mrlja- ovaj sapun koristim za čišćenje spužvica i kistova i odlično obavlja svoj posao i čisti kistove!


Cien antibakterijski gel za ruke- kao i vlažne maramice, antibakterijski gelovi za ruke stalni su stanovnici moje torbice i make up kolekcije. Odličan je za dezinfekciju ruku u javnim prostorima kada ne mogu oprati ruke te na poslu kada često perem ruke i želim biti sigurna da su čiste. Koristim ga i prije šminkanja. Ovaj je odličan, nije ljepljiv te fino miriše (iako se osjeti i alkohol, što je normalno).

Aveo odstranjivač laka za nokte s acetonom- Muller je odlučio povući prvo zeleni, a zatim i onaj crveni odstranjivač laka za nokte, tako da sam za sada prešla na ovaj, koji za razliku od prethodno spomenuta dva, sadrži aceton. Meni je dobar i volim ga.


Garnier Botanic Therapy šampon za slabu kosu sklonu lomljenju- ovaj šampon je oduševljenje! Toliko je kremast i prekrasno miriše, lijepo očisti kosu i nimalo ne isušuje te ostavlja kosu mekanom, lepršavom i lijepom. Moram priznati da baš i nije savršen za masno vlasište i kosu koja se brzo masti jer neće toliko dugo držati, no ja i inače kosu perem svaki drugi dan, po potrebi našpricam suhi šampon, a kosa mi nije isušena, nego predivna.

Balea šampon za kosu- bijela čokolada- ovaj šampon mi se također poprilično svidio, posebno s obzirom na vrlo nisku cijenu. Predivno miriše i lijepo očisti kosu, ne isušuje i vrlo je lagan. Također nije najidealniji za masnu kosu, no kao i kod prethodnog, suhi šampon dobro dođe.

Schauma Refresh šampon za suho pranje za masnu kosu- ovaj suhi šampon mi je bio okej, no nije me baš oduševio jer učinak odmašćivanja i osvježavanja kose nije baš onakav kakav volim i znao se ponekad čudno uhvatiti i ostaviti čudne bijele tragove i nešto nalik peruti. Neću ponoviti kupnju.


Balea refenerator za suhu i oštećenu kosu s mangom i regenerator za svilenkasti sjaj kose- ovi regeneratori su stvarno dobri i vrlo često ih kupujem jer su odličan omjer cijene i kvalitete. Vrlo su lagani, a odlično obavljaju svoj posao - lijepo njeguju kosu te ju ostavljaju mekom i lepršavom. Usto predivno mirišu!


Afrodita Peace.Love.Joy uljni gel za tuširanje i losion za tijelo- ovaj duo je bio dio božićne kolekcije. Lijepo mirišu, iako ne mogu odgonetnuti na što me miris podsjeća. Formula mi se sviđa jer su oba proizvoda vrlo lagana. Gel je blago hidratantan i lijepo se pjeni, a losion se brzo upija, ne osjevlja ljepljiv osjećaj i lijepo hidratizira.


Ziaja Coconut gel za tuširanje- Ziaja gelovi za tuširanje su jedni od mojih najomiljenijih jer su jako kremasti i mirisni, lijepo se pjene i divni su na koži. Ovaj s mirisom kokosa mi je najomiljeniji miris jer obožavam kokos. Usto ovo pakiranje mi se jako sviđa.

Dove losion za tijelo s kokosom i bademom- opet kokos jer kokos je ljubav! Ovaj losion mi je svidio, vrlo je lagan, brzo se upija te ne ostavlja nikakav čudan film na koži niti je mastan. Lijepo hidratizira kožu. Miris nije jako intenzivan, no ugodan je i sviđa mi se.

Aveo kremasti gel za tuširanje s kokosom i shea maslacem- ovaj gel je stvarno i više nego okej, posebno s obzirom na cijenu. Ugodno miriše, kremast je, lijepo se pjeni te mi nije isušivao kožu iako meni niti jedan gel ne isušuje i uvijek mažem kožu nakon tuširanja.


Balea Coffee&Coco i Coffee&Almond piling za tijelo- ove preslatke vrećice privukle su me prvenstveno pakiranjem, no moram reći da je i sam proizvod vrlo dobar. To što smjesa nije homogena nije mi baš najdraže na svijetu, no piling super obavi svoj posao i ostavlja kožu glatkom i mekanom. Kokos mi je jako drag jer miriše predivno, no ovaj s bademom mi mirisom baš i nije pretjerano drag. Efekt koji daju je jednak.


CV Young Soft blaga micelarna pjena za čišćenje- ova pjena je također proizvod koji vrlo često možete vidjeti kod mene i koristim ju za skidanje šminke. Lijepo otopi sav make up (iako maskara i teži tekući ruževi malo teže silaze i za njih preferiram koristiti ulja), a usto je poprilično blaga. A moram priznati da mi je skidanje šminke pjenom skroz zanimljivo!

Eveline Facemed+ hijaluronska micelarna voda za suhu i osjetljivu kožu- odlična micelarna! Jako lijepo čisti lice od nečistoća i šminke, blaga je, ne isušuje i ne izaziva mi nikakve iritacije i nepravilnosti.

Balea ulje za čišćenje lica- ovaj proizvod je stvarno dugo bio u mojoj kolekciji iako sam ga gotovo svakodnevno koristila i jako mi se sviđa. Koristim ga za skidanje maskare i težih tekućih ruževa, odnosno nekog jačeg make up-a i odlično obavlja taj posao, a novo ulje je već u uporabi.

Eveline Pure Control SOS gel+piling+maska za lice- još jedan odličan proizvod! Jako lijepo čisti lice (iako ga ne koristim za skidanje šminke) te sadrži sitne piling čestice koje rade blagi piling i ostavlja kožu mekom i glatkom. Pomaže u borbi s nepravilnosti i pretjeranim mašćenjem.


LVLY tonik za lice- iako ovaj tonik baš i nije jako voljen od strane drugih ljudi, no meni je odličan. Lijepo osvježi kožu, rekla bih da obavlja i blagi kemijski piling, pomaže u očuvanju glatkoće kože i u borbi s nepravilnostima te kroz nešto duže korištenje koži daje divan sjaj.

Cien Aqua sprej- ovaj proizvod nije nešto poseban, no jako ga volim, a bio je dio nekakve ljetne Lidlove kolekcije. Riječ je o običnoj vodi u spreju s odličnim raspršivačem koji ispušta divnu maglicu. Koristim ga za osvježavanje kože te sjedinjavanje praškastih proizvoda na licu kada se šminkam (no, trebate znati da neće produljiti trajanje ili nešto slično, već samo sjediniti sve lijepo).

Alvrede Naturschon okoloočna krema- divna kremica koja mi je trajala gotovo godinu dana. Lagana, lijepo hidratizira okoloočno područje, brzo se upija, nije masna- divota!

CV 24h hidratantna krema- okej kremica, lagana, dosta se brzo upija i pruža laganu hidrataciju i nemam nekakvu pretjeranu zamjerku, nekako mi baš i nije pretjerano sjela i mislim da neću ponavljati kupnju.


Jeu'Demeure Aqua maska- super sheet maska koja pruža odličnu hidrataciju, no taj efekt intenzivne hidratacije nije pretjerano dugotrajan, kao ni kod ostalih sheet maski. Sviđa mi se što je materijal od koje je izrađena jako tanak i savršeno prijanja na lice. Sviđa mi se ova maska.

Balea Pearl&Glow maska za lice- kada sam kupovala ovu masku nisam baš gledala i mislila sam da je peel of maska, no klasična je, ne suši se te se ispire. Sviđa mi se što je ova maska jako sjajna, no efekt koji daje koži nije ništa spektakularan. Daje vrlo blagi sjaj, no ništa posebno.

Rosal Macaron Punch blazam za usne- preslatko pakiranje preslatkog mirisa. Lijepo njeguje usne te ne ostavlja nikakvu boju iako je crven. Na usnama ostavlja nekako sladak okus koji mi ne smeta. Zadovoljna sam ovim balzamom i isprobat ću i druge verzije.

Labello Original- mislim da je ovo klasik u njezi usana. Maziv, lijepo njeguje usne te nije mastan. Kako ne znam što bih koristila za njegu mojih usana, kupim ovo.

I to bi bilo sve što sam potrošila u posljednja dva mjeseca, a što ste vi potrošili?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari