LVLY VS. CV PJENA ZA ČIŠĆENJE LICA

by - ožujka 02, 2019

Pjene za lice su već neko vrijeme moj omiljeni proizvod za odstranjivanje make up-a jer su jednostavne za korištenje i skidanje šminke učine zanimljivim. CV ružičasta blaga pjena za skidanje šminke je konstanta u mojoj rutini za skidanje šminke i fenomenalna, a LVLY je novitet u mojoj kolekciji i nešto noviji proizvod u DM-u. Pošto obožavam LVLY tonik, s velikim uzbuđenjem sam kupila i njihovu pjenu i odlučila usporediti ove dvije pjene u ovoj usporednoj recenziji. Ako vas zanimaju moji dojmovi i usporedba o ovim pjenama, nastavite čitati!



Obje pjene sadrže 150 ml proizvoda te im je cijena oko 20 kuna. CV pjenu možete kupiti u Mulleru, a LVLY u DM-u. Pakiranja su im vrlo slična, imaju pumpicu koju odlično dozira proizvod i obje pumpice mi super funkcioniraju, no dizajn im se razlikuje i moram reći da mi se dizajna LVLY pjene više sviđe. Elegantniji se i jednostavniji te je bočica prozirna, što volim jer uvijek mogu vidjeti koliko proizvoda mi je ostalo, dok je kod CV pjene to malo teže. Ipak, dizajn i pakiranje nije presudno, no htjela sam spomenuti.



Obje pjene su bogate i lagane, dok je LVLY pjena nekako konkretnija i gumenastija, dok je CV jako prozračna. LVLY pjena je potpuno bijela, dok je CV pjena blago ružičasta. Obje pjene su vrlo ugodnog mirisa. Obje pjene su vrlo lagane na koži i odlično skidaju šminku, no iako su obje odlične u svome poslu, rekla bih da je CV pjena mrvicu djelotvornija u skidanju šminke. Ipak, niti jedna pjena ne skida baš maskaru u potpunosti, kao niti teže tekuće ruževe (za to i inače preferiram Garnier dvofaznu micelarnu vodu ili Balea ulje za čišćenje lica). Niti jedna pjena mi nije izazvala iritacije na licu te su ostavile lice mekanim i glatkim. CV pjena mi ponekad zna peckati oči, dok mi se s LVLY pjenom to nije dogodilo.

CV pjena lijevo, LVLY desno
Za kraj mogu reći da su obje pjene odlične i obje jako volim koristiti jer su efikasne i zanimljive za korištenje, no smatram da je CV pjena malo djelotvornija, iako ih volim obje i koristiti ću obje.

Jeste li isprobali ove pjene za čišćenje lica? Koristite li pjene za čišćenje lica u svojoj rutini?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari