FAVORITI VELJAČE 2019.

by - veljače 27, 2019

Mjesec ljubavi je na samome kraju, a ja vam u današnjem postu donosim svoje ljubavi iz veljače. Kao i svakoga mjeseca, u favoritima vam donosim 5 proizvoda koje sam najviše voljela i koristila tijekom mjeseca, a ako vas zanima kojih je to 5 proizvoda, nastavite čitati!
 


Balea ulje za čišćenje lica - ovaj proizvod imam već dulje vrijeme i dosta često ga koristim, no u posljednje vrijeme ga koristim konstantno za skidanje maskare i tekućim ruževa koji su iznimno dugotrajni. Odlično obavlja posao i skida i najtrajniju šminku, nježan je i ne masti dodatno moju masnu t-zonu, no uvijek ga ispirem. Također mi nije izazvao nikakve nepravilnosti na koži. 

Nivea Original mala univerzalna krema - ruke su mi u zadnje vrijeme jako suhe i bila sam u potrazi za nečime jako hidratantnim, a Nivea obična krema je najmasnije čega sam se mogla sjetiti. Odlično hidratizira moju kožu ruku i riješava svu suhoću, malo je teža i mrvicu se osjeti na koži tako da ju koristim kada znam da neću puno koristiti ruke. Odličnog je mirisa, što već vjerojatno i znate, a ovo maleno pakiranje je odlično i stane u svaku torbu, što je još jedan plus. 


Wet'n'Wild Coloricon rumenilo u nijansi u nijansi Rose Champagne - ovo rumenilo sam kupila na nekon sniženje i svidjelo mi se jer je neutralno, a takva rumenila su mi najdraža. Na swatchanje kod kuće me baš i nije oduševilo, no prvim nanošenjem, bila je to ljubav. Rumenilo je neutralno i shimmerasto, daje lijep sjaj obrazima, a lice izgleda svježe. Trajnost mu je super, nije pretjerano pigmentirano, lijepo se blenda. Obožavam ovo rumenilo!

Trend It Up Contour&Glide lipliner u nijansi 225 - ovoga mjeseca sam nosila ili nude ružičaste nijanse ili jako svijetle nude. Za prvu opciju, favorit mi je bila nešto neutralnija, svijetlija ružičasta nijansa, odlična za svaki dan. Meka je, lijepo se nanosi, lijepo traje. 

Farmasi ruž za usne u nijansi 29 -kao što sam rekla, osim ružičastih nosila sam svijetle nude nijanse, željela sam svijetlije od svih nijansi iz moje kolekcije. Zato sam sve svoje nude nijanse, posvijetljivala s ovim jako svijetlim nude ružem, koji je pomalo korektor breskvasta nijansa. Ruž je kremast, ali ga zbog te svjetline ne volim nositi samostalno, no za posvjetljivanje dobro dođe. 

I to bi bili moji favoriti veljače, a koji su vaši?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari