GARNIER BOTANIC THERAPY ŠAMPON ZA SLABU KOSU SKLONU LOMLJENJU

by - ožujka 06, 2019

Ovaj šampon je toliko bio hvaljen i iskakao je s različitih reklama i mene nije posebno privlačio, no jedna akcija u Bipi i preporuka cura koje imaju kosu jako sličnu mojoj rezultirale su kupnjom i to ovom većom amblažom. Ako vas zanima kakvi su moji dojmovi o ovome šamponu i je li odgovarao mojoj kosi koja se brzo masti, nastavite čitati!


Šampon dolazi u lijepom pakiranju zanimljiva oblika. Boca je blago prozirna što dobro dođe jer uvijek možete vidjeti koliko proizvoda vam je preostalo. Na poleđini se nalaze sve informacije o proizvodu, kao i sastav koji možete vidjeti na slici ispod. Šampon dolaze u dvije veličine, a ja sam kupila onu veću, od 400 ml, s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja, a možete ga kupiti u svim drogerijama i trgovinama mješovite robe. Cijena za ovo veće pakiranje je oko 30 kn.


Garnier navodi da je formula ovoga šampona obogaćena ricinusovim i bademovim uljem koja jača kosu i djeluje protiv lomljenja kose. Navode da kosa iz dana u dan postaje jača i izgleda zdravo.

Šampon je vrlo kremast i gust, no nije mastan što biste mogli pomisliti s obzirom na ulja koja sadrži. Vrlo je ugodnog mirisa koji obožavam. Slabije se pjeni, ali lijepo opere kosu unatoč tome što je blaži šampon. Nije težak na kosi i nimalo ne isušuje, što je odlično. Ostavlja kosu vrlom mekanom i lepršavom te bih rekla da ju blago nahrani. Kosa s njime izdrži malo manje od dva dana, što je u mome slučaju super jer se moja kosa jako brzo masti, a ovakvi hidratantniji šamponi (odnosno šamponi koji nisu namijenjeni masnoj kosi) to mašćenje većinom ubrzaju. Ipak, to mašćenje baš i ne zamjeram jer u pomoć uvije dobro dođe šampon za suho pranje, a šampon je divan prema mojoj kosi. Kosa se uopće ne petlja s njime. Nisam primjetila da radi nešto po pitanju ispadanja kose, raste nove kose ili lomljenja kose, no to baš i nisam očekivala, a moja kosa ili je tanka, ne ispada previše i dosta brzo raste.

Kao zaključak mogu reći da mi je ovaj šampon odličan, jer je nešto više njegujuć i nimalo ne isušuje moju kosu i ostavlja ju mekanom. Ne čuva kosu toliko dugo od masnoće kao neki šamponi namijenjeni masnoj kosi, no to niti ne zamjeram toliko jer si uvijek mogu pripomoći šamponom za suho pranje, a efekt koji šampon daje obožavam.

Jeste li isprobali Garnier Botanic Therapy šampon za slabu kosu sklonu lomljenju? Koji šampon preporučate za masnu kosu?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari