ESSENCE ALL ABOUT MATT! T-ZONE PRIMER STICK

by - veljače 23, 2019

Prije sada već podosta vremena sam na Dm-ovim policama ugledala ovaj maleni proizvod koji me je jako privukao i morala sam ga isprobati jer kada vidim mat ili anti shine, za kakvim proizvodima moja masna t zona ima potrebu, imam veliku potrebu isprobati takav proizvod. Ako vas zanima kako mi se svidio ovaj proizvod i je li stvarno obavio zadatak koji obećaje, nastavite čitati!


Proizvod dolazi u plastičnoj bijeloj ambalaži u formi sticka na odvrtanje, minimalističkog dizajna. Mislim da u istoj ovoj ambalaži dolaze i njihovi highlighteri u sticku. Unutar sticka nalazi se 5,4 grama proizvoda s rokom trajanja od 18 mjeseci nakon otvaranja. Primer možete kupiti u DM-u i Mulleru po cijeni od 29,90 kn. Sastav možete vidjeti ovdje.

Essence navodi da ovaj primer matira sjajna područja na koži i vidljivo minimizira pore. Navode da se proizvod može nanijeti ispod ili preko make up-a na čelo, nos ili bradu.


Primer je vrlo čvrst, gladak i svilenkast. Nanosim ga isključivo ispod make up-a, jer mi nanošenje na već našminkano lice nema smisla jer će samo maknuti proizvod, a ne napraviti nešto korisno. Nakon nanošenja proizvoda puder se lijepo nanosi na kožu. Na koži ne ostavlja nikakvu boju, već vrlo blagi, minimalni svilenkasti silikonski film. Koža je nakon nanošenja glatka, pore su vrlo minimalno smanjene. Iako je naziv ovog primera takav da obećaje matiranje, primer vrlo malo matira kožu. Nisam primijetila da ovaj primer ikako utječe na trajnost pudera, gotovo isti efekt, osim te malo veće zaglađenosti, imam i ako ne nanesem ikakav primer ispod. Nije mi izazvao nikakve iritacije.


Sve u svemu, ovaj primer na mojoj koži ne radi gotovo ništa i poprilično me je razočarao. Sličan proizvod koji mi se svidio je bio u Catrice asortimanu i jako je lijepo zagladio moju kožu i produljio trajanje puderu, no nažalost, mislim da je izbačen iz asortimana. 

Jeste li isprobali Essence All About Matt! primer stick? Koji proizvod je vas nedavno razočarao?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari