ESSENCE DRAW THE LINE! INSTANT COLOUR LIPLINER// 11 CHERRY SWEET

by - veljače 13, 2019

Ruž u boji fuksije, koji ipak mora biti specifična boja fuksije koja se meni sviđa, je već poprilično dugo vremena na mojoj listi želja, no nikako da tu posebnu boju fuksije koju tražem i pronađem. Slučajno sam vidjela ovu olovku u ponudi Essence i nijansa mi se činila jako lijepa te, iako ovo nije ruž, olovku mogu nositi i kao ruž. Essence olovke odlikuje vrlo povoljna cijena, a ja sam njihovom kvalitetom zadovoljna, odlučila sam i ovu olovku staviti u košaricu (odnosno pretrpane ruke jer rijetko kada uzmem košaru haha) i ubaciti u svoju kolekciju. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Olovka je plastična na odvrtanje. Donji dio je u nijansi samog proizvoda, dok je čep crni.  Na dnu olovke nalazi se skriveno šiljilo koja ja i ne koristim, no dobro dođe ukoliko vam zatreba. Olovku možete kupiti u svim drogerijama po cijeni od 12,90 kn. Unutar ambalaže nalazi se 0.25 grama proizvoda s rokom trajanja od 24 mjeseca nakon otvaranja. Essence navodi da je ovo automatski lipliner koji crta ultra glatke i precizne linije te se ne prenosi.


Olovka je vrlo kremasta i precizna, no vrlo lako puca, stoga preporučam da ju vrlo malo odvrnete i koristite lakom rukom. Klizi po usnama te se ne razlijeva. Mat je finiša, ali nije suha. Laka je na usnama, no malo ih isušuje stoga preporučam hidrataciju prije nanošenja. Minimalno se preslikava (na čaše i slično). Koristila sam ju i kao olovku za obrubljivanje usana i za ispunjavanje cijelih usana. Ako ju nanesete prije ruža, produljit će mu trajanje i pojačati pigmentaciju, a ukoliko ju nosite samostalno, trajnost joj je također vrlo dobra, oko 4 sata, no skida se s unutrašnjosri usana nakon nekog vremena. Ukoliko nešto jedete ili više pijete, olovka će se skidati. Lako se popravlja i nadograđuje (iako ta nadogradnja baš i nije potrebna). Možete biti patchy, odnosno tamnije se uhvatiti na suhim dijelovima.

Ova linija sadrži lijep raspon nijansi, a ja sam odabrala nijansu 11 Cherry Sweet - jako lijepa, tamnija fuksija, odlična za hladnije vrijeme. Moram priznati da sam očekivala da će biti malo svijetlija i vibrantnija, no i dalje mi se sviđa.


Za kraj mogu reći da mi se ova olovka jako svidjela, lijepo se kremasta, nije teška i izbor nijansi, kao i nijansa koju sam ja odabrala mi se jako sviđaju. Voljela bih samo da nije tako jako lomljiva, jer tada se i ova, već mala gramaža, smanjuje. Ipak, mislim da ću nabaviti još koju nijansu za svoju kolekciju. 

Jeste li isprobali Essence Draw the Line! olovke za usne?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari