AVON GLIMMERSTICKS OLOVKA ZA OČI// BLACKEST BLACK

by - veljače 09, 2019

Crne olovke za oči koristim jako rijetko, no ovu Avonovu sam dobila na poklon te sam ju, naravno, odlučila isprobati i prenijeti svoje dojmove. Ako želite znati više informacija o ovoj paleti i zanima vas moje mišljenje, nastavite čitati!



Olovka je vrlo jednostavnog crnog dizajna s nekoliko srebrnih detalja i izgleda jako lijepo. Plastična je te na odvrtanje i poprilično je kvalitetno izrađena. Dolazi u pripadajućoj kutijici jednakog, jednostavnog dizajna, no sastav nije vidljiv na njoj. Količina proizvoda koju dobijete je vrlo mala, 0,28 grama (koja će meni potrajati jako dugo jer stvarno rijetko koristim crne olovke), a rok trajanja je 24 mjeseca nakon otvaranja. Redovna cijena olovke je 46 kn, no, kao i ostali Avonovi proizvodi, često je na sniženju.


Kao što sam već rekla, olovka je na odvrtanje, klasične debljine za takve proizvode te ima precizniji vrh koji se dosta brzo potroši. Prilikom korištenja potrebno ju je jako malo odvrtiti jer vrlo lako puca i imati laganu ruku.


Olovka je nešto suše teksture no i dalje donekle maziva i lako ju se može nanijeti bez da iziritirate oči te mi općenito nije uzrokovala nikakve iritacije. Srednje je pigmentirana, no nije baš crna, više je tamno siva. Olovku sam isprobala i u linijama oka i na kapku. U linijama oka je ta pigmentacija nešto slabija, no uvijek možete proći nekoliko puta u liniji i povećati pigmentaciju. Trajnost je prosječna i u liniji oka traje 3-4 sata. Na kapku sam olovku nosila kao smudged, odnosno razmuljani liner. Lijepo se nanosi i lako se blenda, no blijedi, no ja taj proces ponovim i izgleda odlično i traje cijeli dan na kapcima.


Za kraj mogu reći da je ova olovka okej, no s obzirom na cijenu možete kupiti i Essence olovku koja je kvalitetom gotovo jednaka, a možda čak i malo pigmentiranija, a puno jeftinija. 

Jeste li isprobali Avon Mark Glimmersticks olovke za oči?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari