BALEA PILING ZA TIJELO// KAVA I KOKOS & KAVA I BADEM

by - veljače 16, 2019

Pilinzi za tijelo na bazi kave jedno vrijeme su bili toliko hit, doslovno je cijeli Instragram bio preplavljen njima. Vjerujem da su još uvijek popularni i dosta ljudi ih i sami prave, no trenutno ne iskaču posvuda. Ja ih tada nisam isprobala jer me nisu osobito privlačili. Ipak, nedavno sam u jednoj od brojnih šetnji Dm-om ugledala ove preslatke vrećice i jednostavno im nisam mogla odoljeti. Kakav se proizvod krije unutar ove divne ambalaže, saznajte u nastavku posta!


Pilinzi dolaze u preslatkim vrećicama sa simpatičnim nazivom "made with love" (napravljeno s ljubavlju). Iako su vrećice preslatke, mislim da nisu baš najpraktičnija ambalaža jer ju ne možete držati u tušu jer postoji vjerojatnost da će se vrećice napuniti vodom dok se tuširate i da će se većina proizvoda istopiti. Meni to baš i nije bio toliki problem jer sam ih držala u kupaonskom ormariću. Možete ih kupiti u Dm-u po cijeni od 6,90 kn. Unutar vrećice se nalazi 40 grama proizvoda koji će vam dosta dugo potrajati. Rok trajanja im je 12 mjeseci od otvaranja, a proizvod je veganski. 

Balea navodi da je ovaj piling na bazi mljevene kave s morskom solju i mirisom kokosa, odnosno bademovog cvijeta. Navodi da uklanja odumrle ljuskice, njeguje i hidratizira kožu. Piling se nanosi na vlažnu kožu, kružni pokretima se umasiraju te isperu. Može se koristiti nekoliko puta tjedno, po potrebi. Ja ih koristim jednom do dva puta tjedno, ponajviše kada mi se da.



Neću vam opisivati svaki piling posebno jer su mi po djelovanju jednaki, a i sastav im je gotovo identičan, što možete vidjeti na slici ispod. Ono što je glavna razlika između ova dva proizvoda je miris. Miris je vrlo intenzivan kod oba pilinga. Miris pilinga s kokosom je predivan; prevladava kava,ali se vrlo intenzivno osjeti i kokos i obožavam ga! Miris pilinga s bademom mi i nije baš sjeo, podsjeća me na omekšivač, no nije neugodan. Mirisi se ne zadržavaju na koži.


Formula ovih pilinga je rahla, nije nimalo kompaktna, kakve formule inače preferiram. Čestice pilinga se tope u kontaktu s vodom, sve osim kave. Piling obavlja dobar, jači piling i mislim da baš i ne bi odgovarao osjetljivoj koži, no meni je na mojoj normalnoj koži tijela super odgovarao. Iako je poprilično jak piling, nije agresivan i neće vam izgrebati kožu, ali će ukloniti sve mrtve stanice kožu, ljuskice i slične stvari. Ostavlja kožu mekanom i glatkom. Ne isušuje kožu, već bih rekla da je i blago hidratantan.


Iako ovakva formula pilinga nije meni najdraža na svijetu, no moram reći da mi je na kraju ovaj proizvod bio skroz okej jer obavlja odličan, jači piling! Piling s bademom mi baš i nije najbolje sjeo, no onaj s kokosom je ljubav!

Jeste li isprobali Balea pilinge za tijelo?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari