ESSENCE CAMOUFLAGE + MATT KOREKTOR// 10 LIGHT ROSE

by - veljače 02, 2019

Essence je nedavno u svoj asortiman uvrstio nove korektore, a riječ je o Camouflage + korektorima koji dolaze u dvije verzije mat i sjajnoj, a ja sam se odlučila za mat verziju. Pošteno sam ga istestirala i vrijeme je da vam prenesem svoje dojmove, a ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati!


Korektor dolazi u jako jednostavnom pakiranju, u debeljuškastoj ambalaži u kakvoj dolaze i njihova sjajila. Aplikator je također identičan njihovim Shine Shine Shine sjajilima. Ambalaža je napravljena od čvrste plastike i poprilično je kvalitetna. Na ambalaži se nalaze gotovo sve informacije o proizvodima, no ne i sastav, koji je naveden na njihovoj stranici, a možete ga vidjeti ovdje. Unutar ambalaže nalazi se 5 ml proizvoda s rokom trajanja od 6 mjeseci nakon otvaranja. Možete ga kupiti u svim drogerijama po cijeni od 23,90 kn.


Essence navodi da je ovo ultra prekrivajući tekući korektor s mat finišem koji instantno prekriva tamne kolutove, nepravilnosti i tetovaže te da je dugotrajan i vodootporan.


Kao što sam već rekla, osim ambalaže, i aplikator je identičan kao na njihovim Shine Shine Shine sjajilima. Kod sjajila mi je ovaj genijalan jer lijepo obgrli usne, no kod korektora mi baš i nije najdraži i kod korektora više volim ravno rezane aplikatore. Kupi dosta proizvoda te više koristim gornju stranju aplikatora.


Korektor je nešto rjeđe, pomalo tekuće formule te se vrlo lako blenda. Preferiram blendanje spužvicom jer mi tako korektor puno ljepše izgleda nego kada ga blendam kistom. Na koži je lagan te izgleda lijepo i svježe. Mat je finiša, ali nije isušujuć i ne izgleda suho. Nije jako pigmentiran, ali pruža srednje prekrivanje bez ga nanesete u nenormalnoj količini. Iako nemam tetovaže, ne bih rekla da ih prekriva jer sam isprobala prekriva li tuš i nije, tako da se ne nadate previše. Koristim ga samo na podočnjacima, a na licu ga baš i ne volim koristiti, jer za prekrivanje nepravilnosti na licu preferiram kremaste korektore. Vrlo je dugotrajan i na koži mi, uz setiranje puderom u prahu, traje cijeli dan te se ne uvlači tamo gdje ne bi trebao. Nije vodootporan, no kao što sam rekla, poprilično je dugotrajan.

U ponudi postoje dvije nijanse, a ja sam kupila onu svijetliju, pod nazivom 10 Light Rose koja je poprilično svijetla nijansa, neutralnog k ružičastom podtonu te mi odlično odgovara (iako na swatchu izgleda pomalo žuto, no uživo nije tako žut).


Iako ovaj korektor i ne ispunjava baš sve tvrdnje koje obećava, meni se poprilično svidio jer pruža lijepo prekrivanje, lijepo izgleda na koži te je izvrsne trajnosti, a nijansa mi odlično odgovara. Razmišljam i o isprobavanju sjajne verzije.

Jeste li isprobali Essence Camouflage + korektore?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari