BEE NATURAL COCO NILLA BALZAM ZA USNE

by - veljače 06, 2019

Ukoliko su vam gotovo vječito usne suhe, kao i meni, a volite stalno isprobavati nove proizvode, onda ste konstantno u potrazi za novim balzamima koje biste isprobali. Tako mi je za oko zapeo ovaj Bee Natural balzam za usne s mirisom kokosa i vanilije koji sam odlučila isprobati i javiti vam svoje dojmove. Ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati!


Balzam dolazi u poprilično old school pakiranju na odvrtanje, vrlo jednostavnog dizajna i u kartonskoj ambalaži na kojoj se nalaze sve informacije o proizvodu, kao što je i sastav koji možete vidjeti nešto niže. Sama ambalaža balzama je plastična i vrlo lagana te mislim da nije nekakve ekstra kvalitete, no meni je i dalje okej. Količina balzama unutar pakiranja je 4.2 grama s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja. Možete ga kupiti u DM-u (nisam sigurna za ostale drogerije) po cijeni od 11, 90 kn. Proizvođač navodi da je ovaj balzam 100% prirodan, bogato hranjiv te da štiti i hidratizira usne. Kaže da ovaj balzam predstavlja prirodan način za brigu suhih i ispucalih usana.



Balzam je nešto tvrđe teksture, nije kremast, no lako je maziv. Miris ovog balzama me je na prvu kupio i moram reći da je divan, ugodan i slatkast, mješavina kokosa i vanilije. Na usnama je lagan i pomalo masnjikav te ne ostavlja nikakav film na usnama već blagi sjaj i izgleda lijepo. Lijepo njeguje i hidratizira usne neko duže vrijeme te s njime nije potrebno stalno mazati usne. Moram reći da je ovaj balzam jedan od najboljih koje sam do sada isprobala.


Kao što sam već rekla, ovaj balzam je jedan od boljih koji sam do sada isprobala, lijepo njeguje usne te miriše predivno, a skroz mi je fora i ovo retro pakiranje. 

Jeste li isprobali Bee Natural balzam za usne? Koji je vaš omiljeni balzam za usne?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari