FAVORITI SIJEČNJA 2019.

by - siječnja 30, 2019

Prvi mjesec nove godine je gotov, vrijeme uistinu brzo leti! Ponovno sam pripremila mjesečne favorite za kraj mjeseca, odnosno 5 proizvoda koje sam posebno voljela i koristila ovoga mjeseca. Ako vas zanima kojih je to 5 proizvoda, nastavite čitati!



Dove losion za tijelo s bademom i kokosom- već sam spominjala koliko volim kokos, tako da niti ovaj miris nije iznimka. Losion lijepo hidratizira kožu, lagan je na koži i brzo se upija.

Ziaja Coconut kremasti gel za tuširanje- maknula sam se od čokoladnih gelova za tuširanje koje sam koristila proteklih mjeseci i prešla na ovaj, jer je kokos miris koji volim uvijek i zauvijek! Ziaja gelovi za tuširanje su odlični, kremasti i predivno mirišu!


Lovely Milky Chocolate Medium mat bronzer- ovaj preslatki bronzer je nešto noviji u mojoj kolekciji i koristim ga gotovo svakodnevno, a nedavno ste o njemu mogli čitati i zasebnu recenziju. Nijansa mi je odlična, tesktura mi se sviđa, lijepo se blenda i izgleda divno na koži!

Bee Natural Coco Nilla balzam za usne- također još jedan novitet u mojoj kolekciji o kojem ćete vrlo uskoro moći čitati. Miriše predivno, masnjikav je i odlično hidratizira usne, definitivno jedan od boljih koje sam do sada isprobala.

Essence Colour&Shape gel za obrve u nijansi 01 Brown- iako mi na prvu ovaj proizvod nije baš sjeo, s vremenom sam ga zavoljela. Nije najbolji proizvod za obrve koji sam ikada isprobala i voljela bih da je malo pigmentiraniji i trajniji, no koristim ga stalno i volim ga!

I to bi bili moji siječanjski favoriti, a koji su vaši?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari