LVLY// TONIK, MASKA ZA LICE I BALZAM ZA USNE

by - siječnja 23, 2019

LVLY je skincare brend koji ekskluzivno možete kupiti u DM-u, a nastao je u suradnji s njemačkom influencericom Paolom Mariom i za mene je bio ljubav na prvi pogled zbog ambalaže koja je predivna, toliko jednostavna i toliko elegantna, a oduševilo me koliko je cjenovno pristupačna. Za početak sam kupila tri proizvoda- masku, tonik i balzam za usne, kako bih se upoznala s brendom, a sada kada se već dobro poznajem s ovim proizvodima, vrijeme da ih i vama predstavim. Ako ih želite upoznati, nastavite čitati!



LVLY tonik za lice je, kao i cijela kolekcija obogaćen medom manuke. Dolazi u predivnom i jednostavnom pakiranju bijelog dizajna s rose gold metalik detaljima. Bočica je plastična i poprilično kvalitetna, s čepom na odvrtanje te se lako dozira. Unutar bočice nalazi se 200 ml proizvoda, a tonik, kao što sam već spomenula možete kupiti u DM-u po cijeni od 19,90 kn.

Sastav: Aqua, Glycolic Acid, Glycerin, Sodium Hydroxide, Xanthan Gum, Polysorbate 20, Lycium Barbarum Fruit Extract, Honey Extract, Citric Acid, Parfum, Benzyl Alcohol, Linalool, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Sodium Benzoate, Sorbic Acid, Potassium Sorbate

Tonik koristim i u jutarnjoj i u večernoj rutini, nakon čišćenje lica, a prije njege, odnosno kreme. Manju količinu nanesem na blazinicu i prijeđem preko cijeloga lica, kapaka i vrata.

Proizvođač navodi da tonik uklanja odumrle stanice kože i priprema lice za nanošenje daljnjih proizvoda za njegu. Glavni sastojak ovoga tonika je glikolna kiselina koja radi eksfolijaciju kože, odnosno uklanja mrtve stanice, regenerira oštećenu kožu, koristi se u borbi protiv sivoga tena, akni i mitesera, za anti- aging tretmane te za brojne druge probleme, no opet treba biti oprezan ukoliko ste ostjetljivi na kiseline i ne pretjerivati s korištenjem.

Ovaj tonik je prozirna tekućina nešto jačeg, ugodnog mirisa. U početku mi je koža bila blago crvena nakon korištenja, no nakon 3-4 korištenja, to crvenilo je nestalo. Pripremi kožu za njegu koja slijedi, osvježava kožu, vrši blagi kemijski piling te ostavlja kožu mekom i glatkom. Koža uz neko dulje korištenje izgleda glowy i zdravo. Uz ostale proizvode koje koristim pomaže u borbi protiv nepravilnosti. Ne isušuje i nije mi izazvao nikakve iritacije.



LVLY maska za lice je također obogaćena medom manuke, a proizvođač navodi da njeguje, osvježava i daje blistav izgled licu. Dolazi u preslatkom pakiranju koje izgleda kao oblak, a kada ga presavijete kao srce, također bijelo s rose gold detaljima. Sadrži ukupno 16 ml proizvoda, odnosno 2x8 grama, a svaka vrećica je dostatna za dva korištenja, odnosno ukupno 4 korištenja. Cijena maske je 9,90 kn.

Maska je rjeđe kremaste teksture, ugodnog mirisa, bijele boje i ne sadrži nikakve sjajne čestice. Preferiram nanošenje prstima jer kist upije dosta proizvoda i ne nanese ga lijepo. Maska se ne ispire, ja ju nanesem navečer i ujutro isperem. Dio maske se upije u kožu, a ostatak ostavlja blagi film. Blago hidratizira kožu, nešto kao jedna prosječna hidratantna krema, a kožu ostavlja mekom i glatkom. Sutradan je lice jako sjajno, svježe i blistavo. Maska nije izazvala nikakve iritacije ili nepravilnosti te nije dodatno mastila moju masnu t zonu.


Sastav LVLY maske za lice

LVLY balzam na usne dolazi u jednostavnom i lijepom pakiranju, u kartonskoj košuljici. Količina proizvoda koja se nalazi unutar tubice je 4,8 grama, a cijena mu je 9,90 kn.

Balzam je vrlo maziv, blago ružičaste boje i vrlo ugodnog mirisa. Na usnama ne ostavlja nikakvu boju već samo blagi sjaj te ne sadrži nikakve šljokice ili sjajne čestice. Nema nikakav okus, kao što neki balzami znaju biti gorki ako poližete usne nakon nanošenja. Lijepo hidratizira i njeguje usne, no efekt nije jako dugotrajan. Ipak, ja sam zadovoljna.





Kao konačne dojmove, mogu reći da mi se LVLY brend jako svidio; za vrlo povoljnu cijenu dobijete kvalitetne proizvode. Najviše mi se svidio tonik koji odradi super piling i ostavlja kožu svježom i sjajnom, balzam mi je bio sasvim u redu, a maska me je nekako najmanje zadivila. Mislila sam da će više hidratizirati kožu, no sviđa mi se blistavost koju daje koži, pa joj se možda i vratim kada budem htjela posebno blistati. Sigurno ću ponoviti kupnju svih ovih proizvoda, a isprobati i ostale iz kolekcije. 

Jeste li isprobali nešto od LVLY kozmetike?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari