LOVELY MILKY CHOCOLATE MAT BRONZER

by - siječnja 26, 2019

Nastavljamo s ljupkim proizvodima, a danas je na redu jedan preslatki čokoladni bronzer koji sam već neko vrijeme gledala na Pink Pandi no bojala sam ga se naručiti jer nisam bila sigurna oko nijanse. No prilikom otvorenja Pink Panda trgovine, uspjela sam ga swatchati i odabrati nijansu, tako da danas možete čitati o ovom slatkišu, pa ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati!


Bronzer dolazi u preslatkom kartonskom pakiranju na magnet sa sjajnim zlatnim detaljima te je dosta kvalitetno i ima malenu zaštitnu naljepnicu. Sam bronzer ima predivan čokoladni reljef i blag slatkasti čokoladni miris. Možete ga kupiti preko Pink Panda web shopa i fizičke trgovine, a cijena mu je 45 kn. Unutar ambalaže nalazi se 9 grama proizvoda s rokom trajanja od 24 mjeseca.

Sastav: Talc, Mica, Polyethylene, Magnesium Stearate, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-1, Caprylic/Capric Triglyceride, Ethylhexyl Stearate, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Parfum, Hexylene Glycol, Theobroma Cacao Extract, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Tocopherol, Anise Alcohol, Benzyl Benzoate, [+/-]: CI 77492, CI 77499, CI 77163, CI 77491, CI 77891. 



Bronzer je polumeke i glatke teksture, mat finiša. trusi se gotovo pa neprimjetno i jako se sporo troši. Nije previše pigmentiran što jako volim kod proizvoda za lice, no lijepo se nadograđuje. Ravnomjerno se i lijepo nanosi te se bez problema blenda. Ne hvata se za suhe dijelove, nije patchy te nije izazvo nikakve iritacije ili nepravilnosti. Nijansa koju sam ja odabrala je Medium jer je svijetlija nijansa baš jako svijetla. Nijansa je neutralna ka hladnijem podtonu, mat smeđkasta te je opet dovoljna svijetla za moju blijedu put, a može se nadograđivati i za tamnije tonove kože. Možete ju koristiti i za konturiranje i za bronzanje, a licu daje lijepi osunčani izgled i utopli ga, bez suhog mat izgleda i narančastih tonova. Moram napomenuti da swatch izgleda pomalo patchy jer je pala nekakva čudna sjena i uživo je malo hladniji, no to nisam uspjela uloviti.




Mogu reći da me je ovaj proizvod na prvu privukao svojim preslatkim dizajnom, no na kraju sam ga jako zavoljela zbog odlične formule, nijanse i izgleda na koži. 

Jeste li isprobali Lovely Milky Chocolate mat bronzer ili nešto iz Lovely asortimana?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugoda dan!

You May Also Like

0 komentari