PROIZVODI KOJI MI SE NISU SVIDJELI #3

by - prosinca 01, 2018

Počeo je prosinac, najljepši mjesec u godini! Inače tijekom prosinca pišem Blogmas odnosno svaki dan objavljujem post, no ove godine to nažalost ne stižem napisati, ali se nadam da ću iduće godine uspjeti! No, nastavimo s današnjim postom, koji nije baš najvedrije tematike , no želim ga napisati i pokazati vam proizvode koji mi se nisu svidjeli. Moram reći da inače ove brendove volim, no ovi proizvodi mi nažalost nisu odgovarali, no to ne znači da vama neće odgovarati, jer svi smo različiti! Ako vam ipak zanima koji su to proizvodi, nastavite čitati!


Balea krema za prištiće me je razočarala jer sam čula puno pozitivnih dojmova o njezinoj djelotvornoj moći, no na meni nije napravila ništa po pitanju prištića i ostalih nepravilnosti. Nije mi se svidjela pretjerano niti njezina tekstura, nanošenje i upijanje te njega. S pozitivne strane, nije napravila ništa loše. Ne znam koji se primjerak trenutno može kupiti od dva ispod, no meni su oba podjednako loša.



Alverde kura za suhu i ošetećenu kosu s kokosovim mlijekom mojoj kosi daje vrlo slabu njegu ili hidrataciju. Vrlo ju malo omekša, bez obzira koliko proizvoda nanijela, gotovo kao da nisam nanijela ništa. Također, ne miriše baš na kokos, čime me je ovaj proizvod kupio.


Avom Mark. Perfect Brow Sculpting pencil u nijansi Deep Brown mi prvenstveno ne paše nijansom koja je vrlo tamna, to su sam dijelom kriva ja, a dijelom loša slika u katalogu. Olovka je suša i vrlo pigmenitrana te lako puca. Koliko god laka moja ruka bila tijekom apliciranje i dalje daje preoštar i neprirodan izgled mojim obrvama stoga mi se ne sviđa. Koristim ju ponekad ako u obrvi imam neku rupicu koju treba popuniti.


Essence Volume Hero maskara ima veliku četkicu koja je pomalo nezgodna za korištenje i može se dogoditi da se ubodete jer su iglice pomalo oštre (no ništa strašno). Lagano produži trepavice, a volumen je vrlo slabašan. Daje prirodniji izgled, tako da ako volite takve maskare, ova bi vam se mogla svidjeti. Primjetila sam da nakon nekog vremena, kada se malo sasušila, daje nešto bolji efekt no i dalje nije moja omiljena i neću joj se vraćati.


Carmex balzam za usne je vrlo hvaljen, no meni je bio grozan. Miris me je u početku tjerao na povraćanje. no s vremenom sam se donekle navikla. Nije baš pružao nekakvu njegu mojim usnama, ostavljao je neki čudan film i efekt hlađenja što mi se nije svidjelo. Ovaj ću proizvod zaobilaziti u širokom luku!


Body&Soul spužvica za make up je najgora spužvica koju sam ikada isprobala! Dosta je tvrda i gumenasta i uopće ne raste pod vodom. Nanošenje tekućim proizvoda je nemoguće jer ih sve upije. Katasrofa!


Wet'n'Wild glitter u nijansi Vices sam kupila jer obožavam šljokice a taman je bilo vrijeme svjetskog prvenstva u nogometu pa sam mislila da bi bile zgodne za neki look, no ovaj proizvod je katastrofa! Riječ je o šljokicama u nekakvom ljepljivom vazelinu gdje se one ne mogu lijepo nanijeti već su vrlo nejednake i više ih ostane na prstu ili kistu. Skidaju proizvod koji ste nanijeli ispod i ostaju tako ljepljive, odnosno uopće se ne setiraju, pa se preslikavaju. Užas!


I to bi bili proizvodi koji su me nedavno razočarali! Jeste li i vi naišli na neki razočaravajući proizvodi u posljednje vrijeme? Koji je najveći fail koji ste ikada isprobali? Volite li neki od proizvoda koji se meni nisu svidjeli!

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari