FAVORITI STUDENOG 2018.

by - studenoga 28, 2018

Još jedan mjesec je pri kraju, kraj godine je sve bliže, a Božić samo što nije došao. Ne znam za vas, ali ja sam jako uzbuđena zbog Božića! Skrenula sam s teme današnjega posta, tako da se vratimo na favorite studenoga. Ponovno sam izdvojila 5 proizvoda koje sam najviše voljela, a ako vas zanima koji su to proizvodi, nastavite čitati!



Look by Bipa Metal Vision lak za nokte u nijansi 020 No Not Gold- u zadnje vrijeme jako volim lakirati nokte, tako da su se u ovim favoritima našla čak dva laka za nokte. Metal Vision je divan metalik brončani lak za nokte koji se jako nosio ove jeseni. Pigmentacija i trajnost su mu odlični, dovoljan je jedan sloj laka za potpunu prekrivnost (no ja uvijek volim staviti dva), a na noktima traje 3-4 dana.

Catrice Iconails lak za nokte u nijansi 16 Cloud Nine- hladna siva nijansa, visokog sjaja i lako odlične kvalitete- visoko je pigmentiran te na noktima traje 4-5 dana.

DM Langhaarmadchen Intense Repair ulje za kosu- odlično ulje koje jako lijepo njeguje moje suhe vrhove i lijepo ih zagladi. Dolazi u ovome preslatkom pakiranju i divno miriše.



Wet'nWild Coloricon paleta sjenila u nijansi Rose in the Air- prekrasna topla paleta s nekoliko hladnijih tonova. Shimmeri iz ove nijanse me nisu pretjerano oduševili, no zato su mat nijanse, koje su u većini oduševljenje. Jako su mekane i pigmentirane, blendaju se bez problema i traju na kapcima. Mala zamjerka na jako trušenje, koje meni i ne smeta previše.

Maybelline Superstay Matte Ink u nijansi 70 Amazonian- jedan od najtrajnijih tekućih ruževa koji sam do sada isprobala, preživjet će gotovo sve, osim uljnih čitača i masne hrane. U potpunosti je mat, a nijansa se savršeno slaže uz paleticu s kojom je na slici.

I to su moji favoriti studenoga, a koji su vaši?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari