NIVEA FRESH REVIVE ŠAMPON ZA SUHO PRANJE ZA TAMNU KOSU

by - prosinca 15, 2018

Šamponi za suho pranje su nešto bez čega ne mogu! Pošto mi se kosa dosta brzo masti, a nemam ju volje niti ju želim prati svako malo, ponekad vrijeme između pranja produljim pomoću ovakvih proizvoda. Volim ih koristiti i za davanje volumena mojoj tankoj kosi. Moj najdraži šampon za suho pranje je Batiste XXL Volume, a kako mi se ovaj svidio, saznajte u nastavku posta!


Šampon za suho pranje dolazi u mat ambalaži pod tlakom, veselog i mladenačkog dizajna. U ponudi se nalaze tri šampona, različitih boja, namijenjeni različitim tonovima kose, a ja sam odabrala plavi dizajn na tamne tonove kose. Jako mi se sviđa natpis koji kaže Have a great hair day! i užasno je simpatičan! Raspršivač odlično radi svoj posao. Unutar ambalaže nalazi se 200 ml proizvoda, a proizvod možete kupiti u svim drogerijama po cijeni od 29 kn. Proizvod obećava 3 u 1 učinak- cjelodnevnu svježinu, povećanje volumena i nježno čišćenje.

Šampon je ugodnog mirisa, tamnije smeđe boje. Prilikom korištenja malo pripazite jer ako ga slučajno pošpricate po čelu, odnosno koži, ostati će smeđi trag koji se lako skida, no nije baš zgodno ako ste već našminkani. Prilikom pranja kose, se očekivano, ispire i voda je obojana, kao kada vam se boja lagano ispire. Nijansa mi odlično odgovara, ne ostavlja tragove na kosi (no, naravno morate paziti da nijansa šampona odgovara nijansi vaše kose) te lagano matira kosu. Lijepo ju odmašćuje i daje blagi volumen.


Ovaj šampon za suho pranje mi se svidio, odmasti i osvježi kosu, no voljela bih da daje malo veći volumen, kao Batiste XXL Volume, no i dalje mi je drag i uživam u korištenju!

Jeste li isprobali Nivea Fresh Revive šampone za suho pranje kose? Koristite li šampone za suho pranje kose?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari