MONTAGNE JEUNESSE DUO NJEGUJUĆA MASKA ZA LICE

by - prosinca 12, 2018

Na otvorenju Pink Panda trgovine uz kupnju su dijelili Montagne Jeunesse maske za lice, kao i neko vrijeme nakon otvorenja, a pošto sam trgovinu posjetila više puta, našlo se kod mene i više maskica te sam odlučila napisati recenziju. Ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati!


Maska dolazi u vrećici koja me dizajnom podsjeća na dizajn brenda 7th Heaven, no čini mi se da je to zapavo ista stvar. Ovu masku čine dvije različite maske - plava i ružičasta, a količina svake maske je 8 grama, što je ukupno 16 grama. Masku možete kupiti preko Pink Pande (link) po cijeni od 20 kn. Inače svaku vrećicu iz ovakvih maski mogu iskoristiti dva puta, no kod ove mi je jedna vrećica dovoljna za jedno korištenje. Proizvod je vegetarijski i cruelty free, što je uvijek pohvalno i natpis koji to tvrdi je jako simpatičan. Nešto niže možete vidjeti sastav proizvoda.



Mud Pac, odnosno plavi dio namijenjen je normalnoj i masnoj koži te sadrži blato Mrtvog mora koje temeljito čisti pore i omekšava kožu, dok Amore Rose, odnosno ružičasti dio sadrži ulje ruže damaska i marula ulje koji će kožu dubinski očistiti i nahraniti, a karite maslac će ju navlažiti. Obje maske su glinene i tekstura im je tipična za takve maske, s time da je plava maska malo gušća. Plava maska je svijetloplave boje i suši se u istu boju, dok je ružičasta maska zapravo bež boje i suši se bijelo. Obje maske se dosta brzo suše, na licu ih držim oko 10 minuta, a zatim ispirem. Obje maske imaju intenzivan, meni jako neugodan miris koji je izraženiji kod plave maske. U procesu sušenja, lagano zatežu lice te se malo rune. Što se  tiče djelovanja, ono je jako slično- obje maske lijepo čiste kožu, ostavljaju ju mekom i glatkom, no plava maska daje nešto jači efekt, koža i pore su nakon nje nešto čišće. Hidratacija je obavezna nakon obje maske. Nisu mi izazvale nikakve iritacije na licu.


I za kraju mogu reći da su ove maske djelovanje jako slične, s time da je plavi dio nešto jačega djelovanja. Učinak koji ove maske pružaju mi se svidio, no nije ništa posebno, takav učinak daju gotovo sve glinene maske, no moram priznati da ima i boljih (Avon i L'Oreal). Ono što mi se nikako nije svidjelo kod ovih maski je miris.

Jeste li isprobali ovu masku ili nešto od navedenog brenda?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari