BODY&SOUL SPUŽVICA ZA MAKE UP

by - prosinca 08, 2018

Volim isprobavati različite spužvice za make up u nadi da ću pronaći onu idealnu. Moja najdraža spužvica je Real Techniques i nisam naišla na njoj ravnu mekoćom, do mogu reći da su mi i Ebelin i Hello Beauty okej. Kakvi su moji dojmovi o ovoj drogerijskoj spužvici, saznajte u nastavku posta!


Spužvica dolazi u vrlo jednostavnoj prozirnoj ambalaži, a možete ju kupiti u Mulleru po cijeni od 20 kn. Spužvica je intenzivne ružičaste boje te jajastog oblika sa špicastim vrhom i oblik mi se jako sviđa. Ima teksturu, sličnu kao RT i zbog toga sam pomislila da će biti odlična i mekana. Ipak, razočarala sam se jer je ova spužvica jako tvrda i gumenasta te se uopće ne povećava pod mlazom vode, odnosno uopšće ne upija vodu. Upija jako puno proizvoda zbog čega je nanošenje i blendanje kreamstih i tekućim proizvoda nemoguće. Kako ju ne bih novu bacila, koristim ju za baking odnosno nanošenje pudera u prahu i kamenu, no ova spužvica je apsolutni fail i ogromno razočarenje!



Jeste li isprobali Body&Soul spužvicu za make up? Koja vam je najdraža spužvica za make up?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugoda dan!

You May Also Like

0 komentari