ESSENCE LE HO! HO! HO! HIGHLIGHTER// 01 TWINKLE, TWINKLE!

by - studenoga 26, 2018

Božić nam se polako bliži, a s njime nam stižu i raznolike i brojne božićne kolekcije mnogih brendova, među kojima je i Essence. Ovaj highlighter me je jako zainteresirao slikama na internetu i znala sam da ga moram kupiti, stoga sam požurila s recenzijom, kako biste ga i vi uspjeli uhvatiti ukoliko vam se svidi. Ako vas zanima više, nastavite čitati!
 

Highlighter dolazi u vrlo jednostavnoj prozirnoj ambalaži, klasičnoj za Essence, izrađenoj od ne pretjerano kvalitetne plastike. Na poklopcu se nalazi vrlo jednostavan, ali jako lijep božićni dizajn uz uslik Djeda Božićnjaka te nekoliko pahuljica i zvijezdica. Unutar ambalaže se nalazi 10 grama proizvoda s rokom trajanja od 18 mjeseci nakon otvaranja, Cijena mu je 25,90 kn, dio je limitirane kolekcije koju sam ja do sada vidjela sam u Mulleru. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.


Sam proizvod krasi također divan, božićni reljef. Testura je srednje meka te highlighter nema nikakav miris. Pigmentacija je odlična, no nije pretjerano pigmentiran, ali se lako nadograđuje. Malo je kredast pri swatchanju, ali se odlično nanosi i stapa s kožom te lako blenda. Lagano, kao i gotovo svi highlighteri ističe teksturu kože, no ne hvata se za suhe dijelove. Trajnost mu je odlična i na mojoj koži traje cijeli dan. Nije mi izazvao nikakve iritacije ili nepravilnosti.



Nijansa je dosta svijetla i mislim da ne bi pristajao tamnijim tonovima kože. Na prvu je bijela, ali se pod određenim svijetlom prelijeva u iredescent ružičastu, još intenzivniju nego na swatchevima niže, što moja kamera nije uspjela uhvatiti. Nema šljokice, već samo divni sjaj. Osim kao highlighter, ovaj proizvod možete koristiti i kao sjenilo, te kao blush topper.



Za kraj mogu reći da sam prezadovoljna ovim proizvodom i presretna što sam ga uspjela uhvatiti. Ako volite highlightere u boji, mislim da bi vam se mogao svidjeti!

Jeste li isprobali ovaj highlighter ili nešto iz Essence limitirane božićne kolekcije?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari