SLEEK SOLSTICE PALETA HIGHLIGHTERA

by - listopada 13, 2018

Ne znam postoji li osoba koja je donekle upućena u beauty svijet, a da nije čula za čuvenu Sleek Solstice paletu highlightera. Neko duže vrijeme sam planirala kupiti ovu paleticu, a za rođendan sam dobila poklon bon u Mulleru pa sam ju morala kupiti tako da evo nas u postu posvećenom upravo ovoj paletici. Ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati!


Paleta dolazi u metalik zlatnoj plastičnoj ambalaži dobre kvalitete s magnetnim zatvaranjem. Paleta je predivna no jako se lako packa i ukoliko želite da izgleda lijepo, morat ćete ju stalno glancati, a prvim korištenjem ponovno će biti upackana. Meni to toliko ne smeta, ali sam htjela napomenuti. Sama paletica dolazi u mat crnoj kutijici koja je zaštićena zaštitnom naljepnicom, što je uvijek za pohvalu. Na kutijici se nalaze sve informacije o proizvodu, kao i sastav koji možete vidjeti nešto niže. Unutar ambalaže nalazi se 9 grama proizvoda s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja, a možete ih kupiti u pojedinim Muller prodavaonicama po cijeni od oko 100 kn ( ja sam ju platila 87 kn s 20 ili 30 % popusta, nisam sigurna).






U sklopu paletice nalazi se i maleni kistić koji nije baš najkvalitetniji niti najupotrebljiviji te je pomalo grub, no volim ga koristiti za povlačenje one linije nasred nosa, a može proći i za highlight gornje usne i ispod obrva, a ostalim dijelovima mi se ne sviđa te općenito preferiram svoje kistove, no ovaj može proći.



Unutar ambalaže nalazi se 4 nijanse highlightera - 1 kremasta, 1 kompaktna i 2 pečene ili baked nijanse.
1- kremaste, gušće teksture, pomalo je masnjikava i intenzivna. Lako se blenda i može se koristiti samostalno i na puder, ali će puder malo pomicati, tako da ga ne preporučam baš tako koristiti. Nijansa je ružičasto - šampanjasta bez šljokica, ima samo sjaj i nešto je tamnija, meni je mrvicu pretamna.
2- kompaktna, vrlo mekana formula, dosta se trusi. Vrlo je svijetla, bijelo- zlatna intenzivna nijansa. Sadrži sitne shimmer čestice.
3- malo tvrđa baked, odnosno pečena formula. Vrlo intenzivna svijetla lila nijansa sa sitnim sjajnim česticama. Trusi se.
4- kao i prethodna, tvrđa baked formula koja se trusi. Svijetlija breskvasto - šampanjasta nijansa, moja omiljena nijansa iz ove paletice, sa sitnim sjajnim česticama.



Highlighteri u ovoj paletici su vrlo intenzivni i pigmentirani (blinding) i preferiram ih za noć i nešto jači make up, no mogu proći i za dan s vrlo malom količinom i laganom rukom. Pri nanošenju počnite vrlo lagano i nadograđujte jer su jako intenzivni, kao što sam rekla. Svi praškasti highlighteri se truse, meni ne smeta, no želim spomenuti. Sadrže sitne sjajne čestice, no ne sadrže krupni glitter. Lako se blendaju. Izražavaju teksturu lica, posebno ako pretjerate. Koži daju wet izgled i s njima ćete predivno sjati. Na licu nijanse izgledaju jako slično, no vidi se razlika. Nisu izazvali nikakve iritacije.



Ovi highlighteri su predivni i svakako zaslužuju pohvale koje dobivaju. Preporučam ih svima koji vole intenzivne, jako highlightere, no ako volite suptilne, mislim da ovaj proizvod nije za vas. Ja ga pak obožavam!

Jeste li isprobali Sleek Solstice paletu highlightera? Volite li highlightere?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari