CATRICE LIGHT CORRECTING SERUM PRIMER// CANDLELIGHT

by - listopada 10, 2018

O Catrice Light Correcting Serum primeru čula sam puno pozitivnih stvari, no nekako sam zaboravila na njega i nedavno sam (zapravo još u kolovozu) gledajući Tati vidjela da je pohvalila ovaj proizvod te sam ga prvim odlaskom u drogeriju odlučila kupiti. Ukoliko vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati. 


Primer dolazi u malenoj i simpatičnoj, ali vrlo kvalitetnoj prozirnoj staklenoj mat amblaži s rose gold detaljima i izgleda jako lijepo. Proizvod se dozira pipetom koja je odličan izbor za ovaj proizvod zbog njegove teksture o kojoj ću pisati nešto niže. Unutar ambalaže nalazi se 14 ml proizvoda što je malo manje nego uobičajeno, s rokom trajanja od 6 mjeseci nakon otvaranja, a možete ga kupiti u svim drogerijama po cijeni od 35,90 kn. Sastav možete vidjeti ovdje. Primer je na bazi vode pa uz njega preporučam i pudere na bazi vode.



Catrice kaže da je ovo tekući primer koji sadrži aloe veru i pigmente koji reflektiraju svijetlost za suptilni sjaj kože. Može ga se koristiti samostalno, što ja nisam isprabala i nema mi baš smisla te ispod pudera. Prije upotrebe proizvod je potrebno dobro promućkati.


Proizvod je dosta rijetke, pomalo tekuće teksture, miris nije jako intenzivan, no meni se ne sviđa. Bijelo- bež je boje, no ne posvjetljuje kožu i sadrži sitne svijetle sjajne čestice. Zbog vrlo tekuće teksture smatram da se najbolje nanosi prstima, jer kist i spužvica upijaju poprilično proizvoda zbog te rijetke teksture. Vrlo brzo se upija i ostavlja kožu blago ljepljivom što je odlično jer se puder lijepo zalijepi i sjeda na kožu. Na koži ostavlja blagi, zdravi sjaj. Lagano naglašava teksturu kože i pore, no nakon što nanesete puder, ti dijelovi nisu tako naglašeni. Ne popunjava pore, no to nisam niti očekivala, no želim spomenuti. Ostavlja kožu mekom i glatkom te blago produljuje trajanje make up-a. Ne isušuje i ne hvata se za suhe dijelove, rekla bih da je možda i blago hidratantan. Nije dodatno mastio moju masnu t zonu i smatram da ga mogu koristiti osobe sa svim tipovima kože, iako ukoliko imate masnu kožu i ne volite sjajne proizvode, ovo možda i nije baš proizvod za vas. Primer nije izazvao nikakve iritacije, prištiće ili slično.


Mogu reći da mi se ovaj proizvod jako sviđa i shvaćam zašto ga puno ljudi voli. Daje lijepi zdravi sjaj koži, lijepo pripremi lice za podlogu koja se tijekom dana lijepo drži i izgleda. 

Jeste li isprobali Catrice Light Correcting Serum primer? Koristite li primere?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari