GOLDEN ROSE SOFT & MATTE CREAM LIP COLOR// 102

by - listopada 17, 2018

Golden Rose tekući ruževi moji su najdraži tekući ruževi, a nijansa 13 je moj najdraži proizvod za usne svih vremena! Upravo zbog toga sam odlučila isprobati i njihovu novu liniju tekućih ruževa pod nazivnom Soft & Matte. Kakvo je moje mišljenje o ovoj liniji, saznajte u nastavku posta!


Ruževi dolaze u ambalaži s mat dnom i rose gold čepom i izgledaju predivno. Tubica i aplikator su jednaki kao i kod klasične linije ovih ruževa i poprilično sam zadovoljna. Za razlike od klasične mat linije, ovi ruževi ne dolaze u kutijicama, ali su odlično zaštićeni zaštitnom folijom na kojoj se nalazi sve informacije o proizvodu, kao i sastav koji možete vidjeti nešto niže. Unuatar ambalaže nalazi se 5,5 ml proizvoda s rokom trajanja od 18 mjeseci nakon otvaranja, a možete ih kupiti na Golden Rose prodajnim mjestima (ja sam svoj kupila u Portanovoj ako ste iz Osijeka ili okolice) po cijeni od 45 kn.

Golden Rose kaže da ovi ruževi daju lagani mat finiš, da su dugotrajni i lagani te da sadrže ulja jojobe i avokada.



Kao što sam već rekla, aplikator mi je sasvim dobar, no stoper bi trebao biti malo uži jer se na aplikotru kupi previše proizvoda koji onda morate uklanjati. Meni to toliko ne smeta, no htjela sam spomenuti.


U Soft & Matte liniji nalazi se 18 nijansi ruževa, a ja sam odabrala nijansu 102. Riječ je o nešto svijetlijoj nude ružičastoj nijansi, odličnoj za svaki dan i gotovo svaki look.


Ruževi su pjenaste mousse formule, ugodno slatkastog mirisa. Pigmentacija je odlična i ravnomjerno se nanosi. Jako su lagani na usnama te ih uopće ne osjetite. Suše se mat, ali im treba neko vrijeme, nekoliko minuta i nisu suhi već usne i daje imaju tu nekakvu živost. Preslikavaju se, tako da će ostati na čaši ili šalici ako nešto pijete ili na drugoj osobi ako nekoga ljubite. Trajnost im je dobra, na usnama će potrajati 5 do 6 sati ukoliko ne jedete i ne prijete puno, no lako se popravljaju. Ne isušuju usne, već bih rekla da su i blago hidratantni. Ne razlivaju se izvan usana.


U usporedbi nove sa starom linijom, moram reći da volim obje i obje jednako često nosim. Klasična mat linija je više mat i nešto je trajnija, no ona malo isušuje usne i lagano možete osjetiti ruževe, što kod ove nije slučaj jer su nevjerojatno lagani na usnama. Ipak, moram priznati da za neke tamnije nijanse radije biram klasičnu mat liniju.


Kao i klasična mat linija i nova Soft & Matte linija je fenomenalna i jedva čekam kupiti još nijansi!

Jeste li isprobali Golden Rose Soft& Matte liniju ruževa?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari