MAYBELLINE SUPERSTAY MATTE INK// 70 AMAZONIAN

by - listopada 20, 2018

O Maybelline Superstay Matte Ink ruževima pričalo se jako puno, a dojmovi su bili jako podijeljeni - jedni su ih mrzili i smatrali najgorim ruževima ikada, dok su ih ostali hvalili i smatrali najboljim i najdugotrajnijim tekućim ruževima svih vremena. Imala sam jaku želju isprobati ih, no niti jedna nijansa iz početne postave me nije privlačila, ali novo dodane nijanse su totalno moj đir i znala sam da moram ugrabiti jedan! Ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati!


Kao i uvijek započinjem s pakiranjem. Pakiranje je vrlo jednostavno i minimalističko i meni se jako sviđa. Bijeli čep s mat dnom u nijansi ruža s tek nekoliko detalja, načinjeno o čvrste plastike. Na pakiranju se nalazi i sastav proizvoda koji možete vidjeti dolje. Ruž je zaštićen sigurnosnom naljepnicom, što je uvijek pohvalno. Ruževe možete kupiti u svim drogerijama po cijeni od 60 kn za što ćete dobiti 5 ml proizvoda s rokom trajanja od 24 mjeseca nakon otvaranja.


Srcoliki spužvasti aplikator s rupom u sredini je za mene novost i ovakve aplikatore još nisam vidjela niti isprobala. Moram priznati da ovo nije moj najdraži aplikator, no vrlo je dobar te lako i precizno nanosi ruž.


Ruž je vrlo ugodnog mirisa koji me podsjeća na vaniliju ili nekakve kekse, ne mogu odrediti. Rjeđe je teksture. Iznimno je pigmentiran i potrebno je vrlo malo proizvoda za potpunu pokrivnost usana. Preporučam nanošenje u tankom sloju jer tako ljepše izgleda i lakše se nanosi te brže suši. Potrebno mu je oko minuta do dvije kako bi se osušio u potpunosti i predlažem da dok se ruž suši, usne ne sklapate zajedno, odnosno pokušajte ih držati otvorenima kako se ruž se bi prenosio i čudno lijepio. Suši se u potpuosti mat te se ne preslikava, odnosno možete jesti i piti i neće se skinuti, naravno, izbjegavajte masno. Ukoliko su vam usne jako suhe, tu suhoću se naglastiti no ne previše. Iznimno je trajan, rekla bih i najtrajniji ruž koji sam do sada isprobala, na usnama bez problema potraje 7-8 sati, a nakon toga se počne skidati s unutrašnjosti usna. Ne volim ga popravljati, već skinuti i nanijeti ponovno, jer ne izgleda lijepo ukoliko ga popravljate nakon što se osušio. Kao i svi mat ruževi, isušit će vam usne. Skida se poprilično teško, meni je najlakše skinuti ga dvofaznim odstranjivačima, uljima ili balzamom za usne koji nanesete preko ruža i prijeđete usne maramicom.


Supestay Matte Ink linija u RH broji desetak nijansi, a mene su posebno zainteresirale novije nijanse. Za sebe za odabrala nijansu 70 Amazonian - tamniju toplu nude smeđkastu nijansu s primjesima ciglaste koja me totalno podsjeća na devedesete i mislim da ću ju posebno voljeti tijekom jeseni.


Za mene je ovaj ruž pun pogodak u svim aspketima i mislim da ću svoju kolekciji obogatiti s još nekoliko nijansi!

Jeste li isprobali Maybelline Superstay Matte Ink ruževe?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari