GARNIER FRUCTIS HAIR FOOD BANANA MASKA ZA SUHU KOSU

by - listopada 03, 2018

Obožavam isprobavati različite proizvode za hidrataciju kose, a čim sam vidjela ove nove Garnierove maske za kosu, znala sam da ih moram isprobati. Garnier u svojoj ponudi ima različite maske za različite potrebe kose, a ja sam odlučila kupiti Banana masku za suhu kosu. Ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati!


Maska dolazi u velikoj i čvrstoj plastičnoj posudi, a Banana maska koju sam ja kupila je žute boje. Čep je na odvrtanje i čvrsto se zatvara. Voljela bih da na proizvodu postoji nekakva zaštita jer mislim da ovako postoji velika opasnost da će proizvod u drogeriji netko dirati. U posudi se nalazi pozamašna količina od 390 ml s rokom trajanja od 12 mjeseci od otvaranja. Možete ju kupiti u svim drogerijama po cijeni od 50 kn, što je malo više novca, no količina je dosta velika i proizvod često možete pronači na sniženju.


Garnier kaže da je ovo maska za suhu kosu, intenzivno njeguje vašu kosu te pomaže da kosa dulje ostane sjajnija i mekša. Proizvod se može koristiti kao regenerator, maska i njega bez ispiranja, a ja ju koristim kao regenerator/ masku, na donjoj polovici kose, no kao njegu bez ispiranja, proizvod nisam isprobala jer za tu svrhu preferiram ulja i regeneratore u spreju. Na posudi se nalaze sve informacije o proizvodu, kao i sastav koji možete vidjeti nešto niže.



Proizvod je nešto gušće kremaste teksture, bijele boje i intenzivnog, vrlo ugodnog mirisa banane koji obožavam i koji se neko duže vrijeme zadržavaju na kosi. Potrebno je vrlo malo proizvoda koji nanosim na donju polovicu kose, ostavim neko vrijeme na kosi i tada isperem. Brzo se upija i divno hidratizira kosu te ju ostavlja jako mekom, lepršavom, laganom i sjajnom te se kosa puno lakše češlja.


Ova maska je genijalna! Odlično njeguje vašu kosu, dosta dugo će vam potrajati, a miris je predobar!

Jeste li isprobali Garnier Fructis Hair Food maske za kosu?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari