FAVORITI RUJNA 2018.

by - rujna 29, 2018

Prošao je još jedan mjesec, što znači da je ova godina sve bliže svome kraju, no jesen je službeno započela zbog čega sam jako uzbuđena. Da ne duljim, u postu možete pročitati o 5 proizvoda koje sam posebno voljela ovoga mjeseca, a ako vas zanima koji su to proizvodi, nastavite čitati! 



Garnier Mineral Invisible roll on- nedavno sam čitala kako su dezodoransi u spreju loši za okoliš, što sam znala, ali nikada nisam pretjerano razmišljala o tome, a zašto ne pridonjeti zaštiti okoliša ukoliko to možemo. Roll on je odličan, ugodnog mirisa i djeluje mi čak i bolje nego dezodorans u spreju, a ne iritira kožu, izvrstan proizvod!

Balea Beach Style slani sprej za kosu- o ovome proizvodu sam nedavno pisala recenziju i zbog njega gotovo pa i nisam koristila proizvode koji toplinom stiliziraju kosu, samo u posebnim prilikama. Mojoj prirodno blago valovitoj kosi pomaže u stvaranju valova kao s plaže i obožavam efekt koji daje mojoj kosi!

L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub piling za lice- obavlja odličan, ali ne grub piling i ostavlja kožu mekom i glatkom. Zagrijava se na licu i lijepo čisti kožu i odlično miriše!


Sleek Solstice paleta highlightera- paletica predivnih i jako intenzivnih highlightera koji se mogu lakšom rukom nanijeti na dan, a možete ih nanijeti i malo jače i postići onaj bum efekt. Više o ovome ćete moći uskoro čitati, a moram reći da je odlična!

Rimmel Stay Matte tekući puder u nijansi 103 True Ivory- puder koji imam već neko vrijeme no tek sam ga krajem ljeta počela intenzivnije koristiti jer mi je nijansa napokon odgovarala. Sve u svemu, puder ima odlično prekrivanje i trajnost mu je fenomenalna, no potrebno ga je nanositi u manjim količinama jer može izgledati cakey.

I to bi bili moji rujanski favoriti, a koji su vaši?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari