ESSENCE SHINE SHINE SHINE SJAJILO ZA USNE// 01 BEHIND THE SCENES

by - rujna 05, 2018

Jedno vrijeme sam stalno nosila tekuće mat ruževe i iako ih još uvijek nosim 90% vremena, uhvatila me želja za sjajilima koje nosim preko ruževa, tako da je odluka pala na ovo prozirno sjajilo koje planiram nositi s vremena na vrijeme. Kako mi se ovo sjajilo svidjelo, saznajte u nastavku posta!


Sjajilo dolazi u duguljastom debeljuškasto prozirnom pakiranju sa srebrnim čepom i detaljima. Detalji se dosta brzo izližu, no sama ambalaža je poprilično kvalitetna. Unutar ambalaže nalazi se 5 ml s rokom trajanja od 12 mjeseci, a možete ga kupiti u svim drogerijama po cijeni od 16, 90 kn.

Sjajilo ima odličan aplikator! Nije niti prevelik, niti premalen te se sužava na dnu i blago je zaobljen tako da savršeno prijanja uz usnice. Po meni najbolji aplikator koji sam do sada isprobala.


Sjajilo je nešto gušće teksture te je potpuno prozirno i ne sadrži nikakve škjokice ili sjajne čestice. Lagan je na usnama i malo je ljepljiv. Rijetko ga nosim samostalno, najčešće preko ruževa ili olovki za usne te daje mokri izgled i usne izgledaju punije. Ako pretjerate s količinom razlijevat će se izvan usana, no s normalnom količinom tih problema neće biti. Kao i sva sjajila, nije pretjerano dugotrajno - na usnama traje oko 2 sata ako ništa ne konzumirate, no ukoliko budete, pojesti ćete i sjajilo, meni se to dogodilo i mogu reći da je slatko haha. Lako se popravlja i blago je hidratantno.


Meni se ovo sjajilo svidjelo, nije ništa spektakularno, ali kada želim nešto sjajnije usne rado posežem za njime. 

Jeste li isprobali Essence Shine Shine Shine sjajilo za usne? Koristite li sjajila ili se držite ruževa?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari