BALEA FEEL WELL MASKA ZA STOPALA

by - rujna 15, 2018

Smatram da je njega stopala poprilično važna, a ta njega je jako potrebna mojim suhim stopalima. Većinom ih mažem raznoraznim univerzalnim kremama, no s vremena na vrijeme kupim proizvod namijenjen samo njima pa se tako kod mene našla i ova maska. Ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati. 


Maska dolazi u mekoj aluminijskoj tubici koja je vrlo savitljiva i bez problema ćete potrošiti sav proizvod. Tubica i njezin dizajn mi se jako sviđaju. Čep se vrlo čvrsto zatvara i neće se slučajno otvoriti te se odlično dozira. Unutar tubice simpatičnog zelenog dizajna nalazi se 75 ml proizvoda koje možete kupiti u DM-u po cijeni od vrlo povoljnih 10 kn. Proizvod je veganski, a iz Balee kažu da sadrži zelenu glinu, ekstrakt matcha čaja i miris čaja od metvice te da intenzivno njeguje i osvježava umorna stopala. Sastav možete vidjeti na slici ispod.


Proizvod je dosta guste kremaste, zelenkaste boje i vrlo intenzivno, meni jako neugodnog biljnog mirisa koji se neko vrijeme zadržava na koži. Miris mi je veliki minus jer se nikako ne mogu naviknuti i da sam proizvod pomirisala prije kupnje sigurno ga ne bih kupila, no što je, tu je. Proizvod koristim navečer, ali ne svaku večer jer se trebam tjerati zbog mirisa, nanesem ga u debljem sloju na stopala i obujem čarape. Čarape na nogama držim nekoliko sati koje provodim u krevetu gledajući filmove i serije i prije spavanja ih izujem. Idealno bi bilo prespavati, ali ne mogu spavati u čarapama. Maska hidratizira i omekšava kožu, umanjuje suhe dijelove te osvježava stopala i opušta ih. Kako proizvod izgleda, možete vidjeti na slici ispod, no zanemarite sjaj koji vidite jer sam prije maske slikama highlighere o kojima ćete uskoro čitati.



Učinak na mojim sušim i umornim stopalima je odličan i uz ovu masku imam mali spa ritual, no zamjerka ide na miris koji meni nikako ne odgovara. Ipak, volim ju koristiti kada je mojim stopalima potrebna jača njega i želim se dodatno opustiti. 

Jeste li isprobali Balea Feel Well masku za stopala? Što koristite za njegu stopala?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari