ESSENCE COLOR & SHAPE GEL ZA OBRVE// 01 BROWN

by - rujna 19, 2018

Za popunjavanje obrva dugo, dugo vremena koristila sam Maybelline Color Tattoo u nijansi Permanent Taupe čije sam drugo ili treće pakiranje nedavno potrošila i koji u nekoliko DM-ova i Bipa nisam uspjela pronaći, stoga sam kupila ovaj Essence gel za obrve koji je jedini sličan proizvod u drogerijskoj ponudi. Ako vas zanimaju moju dojmovi, nastavite čitati!


Proizvod dolazi u malenoj staklenoj i čvrstoj posudici s plastičnim čepom na odvrtanje. Malaa zamjerka ide na to što proizvod nema nikakvu zaštitu tako da ga svatko može dirati. Vrlo je jednostavnog dizajna, koji ja jako volim. Na ambalaži se ne nalazi mnogo informacija, tako niti sastav, no možete ga vidjeti ovdje. Možete ga kupiti u svim drogerijama po cijeni od 28,90 kn za 3 grama proizvoda s rokom trajanja od 6 mjeseci nakon otvaranja.


Gel je nešto tvrđe i pomalo suhe teksture bez mirisa. Na Essence stranici stoji da u ponudi postoje dvije nijanse, no ja sam vidjela samo jednu, tamniju od dvije, po nazivom 01 Brown - tamnija neutralna smeđa nijansa. Nije jako pigmentirana te njome možete lijepo, ali prirodnije popuniti i definirati obrve. Jačom rukom pojačavate intenzitet no meni ne to ne sviđa. S proizvodom je lako raditi i mislim da bi se i početnici mogli lako snaći. Trajnost proizvoda je u redu, na obrvama potraju cijeli dan, no lako se skidaju, npr. ako prolazim gelom za obrve, dio proizvoda se skine i intenzitet se malo smanji na nekim dijelovima. Na slici niže možete vidjeti nešto lakši swatch prstom i kistom.



Ovaj proizvod mi se sviđa i njime je vrlo lako prirodno popuniti obrve, no voljela bih da je trajnost proizvoda malo bolja. Drag mi je, kao i Maybelline.

Jeste li isprobali Essence Color&Shape gel za obrve? Što koristite za popunjavanje obrva?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari