ALVERDE KURA ZA SUHU I OŠTEĆENU KOSU S KOKOSOVIM MLIJEKOM

by - rujna 12, 2018

Imam poprilično suhe vrhove tako da sam stalno u potrazi za novim proizvodima kojima bih ju hidratizirala. Kada pronađem proizvod obećavajućeg opisa i uz to sadrži kokos kojemu ja kao velika obožavateljima ne mogu odoljeti, logično je da se proizvod nađe u mojoj kolekciji. Kakvi su moji dojmovi nakon potrošene cijene tubice, saznajte u nastavku posta!


Proizvod dolazi u mekoj tubici plavoga dizajna s čepom koji se odlično zatvara. Unutar tubice nalazi se 150 ml proizvoda koji možete kupiti u DM-u po cijeni od 16,90 kn. Proizvod je veganski. Alverde kaže da ovaj proizvod njeguje kosu, hidratizira i olakšava raščešljavanje te da ne sadrži sintetičke mirise, bojila niti konzervanse, a sirovine su pretežno iz kontroliranog biološkog uzgoja. Navode da ne sadrži sastojke na bazi mineralnih ulja i silikona, a sastav možete vidjeti na slici ispod.


Proizvod je vrlo lagane, srednje guste formule, bijele boje i ugodnog mirisa, u kojemu ne osjetim previše kokos i koji se ne zadržava na kosi. Nanosim ga na donju polovicu kosu, nikako na tjeme, tako da ne znam masti li kosu. Kosa ga jako brzo upije, bez obzira koliko proizvoda nanijela. Učinak koji da je vrlo slab za moj ukus. Kako biste postigli tek nekakvu hidrataciju, potrebno je nanijeti puno proizvoda, a taj hidratacija je jako slaba, manja čak i od običnih regenetora. Koliko god dugo proizvod držala na kosi, učinak je i dalje slabašan. Kosa je tek malo omekšana i raščešljavanje je malo lakše, no po meni nije dovoljan učinak.


Iako sam se jako veselila ovome proizvodu, na kraju me je razočaro poprilično lošim i slabim djelovanjem, kao niti jedan sličan proizvod do sada. 

Jeste li isprobali Alverde kuru s kokosovim mlijekom? Koji je vaš omiljeni proizvod za njegu kose?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari