MY NAILPOLISH COLLECTION// SUMMER 2018.

by - kolovoza 15, 2018

Obožavam lakove za nokte, no primijetila sam da baš i ne pišem o njima. Nemam neke predivne nokte niti sam pretjerano vješta s manikurama, no volim lakirati nokte i volim kupovati lakove za nokte. Upravo zato sam odlučila pokazati vam svoju skromnu kolekciju lakove te se riješiti nekoliko njih koji su za smeće. Ako vas zanima moja kolekcija, nastavite čitati!


Ne koristim baš sve lakove koje imam kod sebe, no ne želim ih se riješavati ako su u dobrom stanju jer uvijek mislim da će mi možda zatrebati, zato kod sebe imam nekoliko lakova koje još nisam koristila, a neki se više i ne mogu kupiti. Volim neutralne i pastelne lakove, no vidjeti ćete da imam svega. Pa krenimo.

Essence Party in the Bottle, Eveline 8 u 1 Total Action, Trend it up Ultimate Long Lasting top coat
Eveline 8 u 1 koristim kao tretman kada želim da mi nokti ojačaju, no ipak ga ne koristim predugo jer nokti postanu pretvrdi i lako pucaju, stoga nakon što postignem što sam htjela u kvaliteti nokta, ovaj proizvod koristim kao bazni lak. Trend it up top coat jer trenutno jedini top coat koji imam i okej mi se, baš i ne produljuje trajnost laka, nešto malo, no daje divan sjaj. Essence šljokice su me pomalo razočarale jer ima dosta grube rubove koji se ne zalijepe za lak već strše te zapinju svugdje, skupljaju mucice s odjeće i slično. Koristila sam ih već nekoliko puta i ne mogu naći zajednički jezik s njima, a žao mi je jer su mi predivne.

Catherine Arley 206, Mary by Yolizul 739, Manhattan LE Crazy Colour 300, Avon True Colour BB 7 in 1 Caring Creme
Lakove sa slike iznad baš i nisam koristila jer to baš i nisu moje boje osim prvoga i zadnjega, a kod mene su se većinom našli kao pokloni od prijateljica ili uz časopis, dok sam zadnji sama kupila. Kako ih nisam koristila, ne mogu vam prenijeti svoje dojmove, no znam da ću se s prvim lakom družiti na jesen. Avon lak sam koristila i sviđa mi se i boja i učinak na noktima jer mislim da im pomaže, no pigmentacija nije baš najbolja i najujednačenija stoga ga, umjesto dva sloja koja inače nanosim, moram nanijeti u tri sloja. Poprilično je trajan na noktima.

Moment Palva Pastel, 18, 49
Lakovi iz Offertissime su me poprilično iznenadili, što izborom boja, što kvalitetom. Odlično su pigmentirani i poprilično dugo traju.


Gabrini Brilliant B08, Gabrini Neon N05, Gabrini Nude Matte 08, Gabrini 3D 49, Gabrini 336
Gabrini šljokičasti lak je odlične kvalitetne i daje potpuno prekrivanje, iznimno je šljokičast i dosta dugo traje te se očekivano teško skida. Nažalost, posušio se te se pozdravljam s njime. Bijeli i žuti lak su poprilično loše pigmentirani i zahtijevaju tri do četiri sloja, a s bijelim se niti tako ne postiže potpuna pokrivnost. Nude i crni lak su dobre pigmentacije, ali su svi lakovi, osim prvoga, jako loše trajnosti i traju oko jedan, maksimalno dva dana, ako ništa ne radite.
Maybelline Colorshow 31 Love this sweather, Colorama 303
Maybelline lakovi su mi okej, no ništa posebno. Prvi lak je lijepo pigmentiran, dok drugi nije i jako je teško postići potpunu pokrivnost, a trajnost im je okej, 2-4 dana.

Farmasi 48, 56, 74, 79, 401, Preety Dots 301
Farmasi lakove za nokte sam kupila u nekome lotu koju su imali u ponudi i nisam sigurna postoje li ovi lakovi još uvijek u njihovom asortimanu ili su samo prepakirani. Svi lakovi su super pigmentacije, osim najsvjetlije nijanse koja zahtijeva nešto više slojeva. Topcoat lakovi su također dobri, no ne daju punu pokrivnost, no to nisam niti očekivala. Ono što mi se ne sviđa je to što su lakovi poprilično loše trajnosti, traju maksimalno dva dana.

Catrice LE Fashion Iconails C03 Teal Appeal, Iconails Molten Metal 51 Easy Pink, Easy Go
Catrice lakovi za nokte su po mome mišljenju jedni od najboljih, ako ne i najbolji drogerijski lakovi za nokte koje sam do sada isprobala. Pigmentacija im je super, kao i trajnost. Nisam ih nosila sedam dana kakvu trajnost ovi lakovi obećavaju, no četiri dana su izdražali bez problema. Definitivno kupujem još nijansi.

Trend it up Porcealain 030, Fade to Black 020
U kolekciji imam dva Trend it up laka za nokte i oba su, čini mi se, iz limitirane kolekcije. Pigmentacija je dobra, a trajnost prosječna. Sviđaju mi se, a posebno ova šljokičasta nijansa, koja se očekivano, teško skida.

Essence Colour&Go 102 Sparkling Water Lily, The Gel Nailpolish 33 Wild White Ways
Essence lakovi su najbrojniji u mojoj kolekciji i pigmentacija im je super, no trajnost baš i ne, traju oko 2-3 dana na noktima, što je kod mene, s druge strane neki prosjek. Ovi lakovi me uvijek privuku zbog ogromnog izbora nijansi, tako da se kod mene našlo poprilično, a možete ih vidjeti na slikama. Sve ih volim.

Essence The Gel Nailpolish 21 A Whisper of Spring, 38 Love is in the Air, 63 Itsy Bitsy Blue Bikini
Essence The Gel Nailpolish 31 Electriiiiiic, 67 Love me like you do, 52 Amazed by you
Essence Holo Rainbow 01 Hello Holo, Essence Happy Kawaii 02 Games of cones, Essence Nail Art Glow in the Night top coat 18 Fly Firefly Fly
Obožavam šljokice, tako da je Essence Holo Rainbow ljubac na prvi pogled. Iako je predivan i jako šljokičast holografskog finiša, ipak me pomalo razočarao jer je dosta gust i malo se teže nanosi te je poprilično loše tranosti, počne se skidati nakon jednoga dana. Iz istog razloga, odnosno loše trajnosti razočarao me i lak u kornetu koji je predivne nijanse i preslatkog pakiranja. Fluorescentni lak za nokte nisam dosta dugo koristila i stisnuo se, no ostao mi je u dobrome sjećaju i stvarno svijetli u mraku.

Essence Nail Art Glow in the Night top coat 18 Fly Firefly Fly, Essence The Gel Nailpolish 33 Wild White Ways, 52 Amazed by you, Gabrini Brilliant B08
I napokon smo došli do kraja ovoga ogromnoga posta, a na slici iznad možete vidjeti 4 laka na nokte koji napuštaju moju ladicu i sele u smeće jer su se stisnuli, a bijeli je potrošen jer takav lak najčešće nosim. 

Volite li vi lakove za nokte? Koji su vam najdraži?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari