CATRICE PRISMA LIP GLAZE// 020 PRINCESS PEACH

by - kolovoza 18, 2018

Inače baš i nisam ljubiteljica sjajila za usne, no nedavno su mi se počeli sviđati i volim ih nositi kada želim nešto lakše na usnama, a ovo Catrice sjajilo ispunjeno šljokicama me totalno kupilo jer obožavam šljokice i morala sam ga kupiti. Ako vas zanima kakvo je moje mišljenje o ovom sjajilu, nastavite čitati!


Sjajilo dolazi u vrlo jednostavnom, ali lijepom duguljastom pakiranju s prozirnim donjim dijelom te metalik čepom i detaljima. Unutar ambalaže nalazi se 2,8 ml proizvoda što je nešto manje i mislim da će se ako ga jako često koristite brzo potrošiti. Možete ga kupiti u Mulleru po cijeni od 31, 90 kn. Rok trajanja mu je 6 mjeseci od otvaranja. Aplikator je odlične veličine do kupi malo više proizvoda, no to se lako odstrani, pa nije toliki problem.



Proizvod je nešto gušće i pomalo ljepljive formule, prozirno, ugodnog, slatkastog mirisa. Sva sjajila iz kolekcije sadrže mnoštvo šljokica, a nijansa koju ja imam - 020 Princess Peach prepuna je ružičastih i zlatnih šljokica  koje jako šljaštre i koje ne osjetite na usnama. Lagan je na usnama i ne osjetite ga, ali je vrlo malo ljepljiv. Može se nositi samostalno ili kao lip topper, a ja ga preferiram koristiti kao lip topper preko nude ružičastih nijansi. Ne isušuje usne, već bih rekla da je vrlo malo njegujuć. Kao i ostala sjajila, nije baš najdugotrajniji; ako ništa ne jedete ili pijete, na usnama će potrajati oko 2 sata, ali se jako lagano popravlja i lako ga možete nanijeti ponovno tijekom dana, tako da meni to ne smeta toliko, sjajila mi i inače ne traju dugo na usnama. Na slikama ispod možete vidjeti swatcheve sjajila, prvo na direktnom suncu gdje izgleda više zlatno, a na donjih slikama izgleda realnije, malo se teže fotografira.




Meni je ovo sjajilo genijalno! Ugodno je na usnama i nije jako ljepljivo, a nijansa je vrlo jedinstvena i predivna.

Jeste li isprobali Catrice Prisma Lip Glaze sjajila?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari