FAVORITI SRPNJA 2018.

by - kolovoza 01, 2018

Još jedan mjesec je prošao, tako da je red na favorite došao - vidjela sam priliku za rimu pa sam ju iskoristila. No, kao što vidite, ponovno pišem post o mjesečnim favoritima, odnosno 5 proizvoda koje sam najviše voljela i koristila ovoga mjeseca, a ako vas zanima o kojim proizvodima je riječ, nastavite čitati. 



Eveline Pure SOS gel, piling i maska za lice- odlično odgovara mojoj mješovitoj koži te volim učinak koji daje mojoj koži i smatram da s vremenom utječe na pojavu nepravilnosti. Ipak, riječ je o nešto jačem proizvodu nakon kojega preporučam dobru hidrataciju.

Avon Naturals sprej s mirisom kokosa i karambole- ljeti baš i ne volim koristiti parfeme i ne volim jake mirise, stoga mi Avonovi mirisni sprejevi odlično dođu, a posebno volim ovaj miris jer je nešto blaži i blago sladak i već koristim drugu bočicu. Voljela bih samo da su malo dugotrajniji.

Avon Naturals Hydrating sprej za lice- odličan, dodatan korak za bolju hidrataciju i osvježavanje kože koji posebno dobro dođe u ljetno razdoblje.


Essence You Better Work primer- iako ne radi neki značajan posao u produljivanju šminke, volim efekt koji daje koži, kako make up sjeda s njime, vrlo laku aplikaciju i brzo upijanje te sadrži SPF20 što je odlično!

Catrice LE Fashion Iconails u nijansi CO3 Teal Appeal- dio je limitirane kolekcije, stoga požurite ako ga želite uhvatiti. Iako inače ne koristim ovako lude boje, ova metalik tirkizna mi je predivna i prava ljetna te pod određenim kutem ima ružičasti odsjaj! Usto je jako dugotrajan, što je ogroman plus! Dolje sam vam stavila sliku na kojoj se vidi odsjaj u bočici te sliku na svojim noktima koji baš i nisu najbolji i nažalost taj odsjaj nisam uspjela uhvatiti.



I to bi bili moji favoriti sedmoga mjeseca, a koji su vaši?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari