L.O.V. LOV SUN HD MAT BRONZER// 030 L.O.V. YOUR TAN

by - srpnja 04, 2018

Osunčani izgled je nešto što većina ljudi jako voli, a moram priznati da je i meni drag. Ipak, jako sam svijetla i ne volim se sunčati, a kada licu želim dati malo topline posežem za bronzerima. Nedavno sam na sniženju ulovila L.O.V. LOV Sun HD mat bronzer (svaka čast za kreativnost kod imenovanja proizvoda, prefora je), a ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati!


Bronzer dolazi u sjajnom crnom pakiranju s nekoliko detalja te izgleda jako lijepo i elegantno. Izrađeno je od čvrste plastike i poprilično je kvalitetno, a unutar pakiranja se nalazi ogledalo koje uvijek dobro dođe i odličan je detalj na svakome proizvodu. Ono što još želim posebno pohvaliti jest to da proizvod dolazi zaštićen prozirnom folijom, kao i svi L.O.V. proizvodi te njihov stalak koji je predivan i svaki proizvod ima svoj tester, neće vam se dogoditi da kupite otvarani proizvod, ma divota! Možete ga kupiti u DM prodavaonicama koje drže L.O.V. kozmetiku po cijeni od 36 kn (nisam sigurna izlazi li iz asortimana). Količina proizvoda koji se nalazi unutar pakiranja je 10 grama s rokom trajanja od 18 mjeseci nakon otvaranja. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.



Bronzer ima predivan reljef, koji mene malo podsjeća na Artdeco proizvode i bilo mi je žao početi ga koristiti. Bronzer je malo tvrđe teksture i vrlo sporo se troši i reljef se vrlo sporo skida tako da će vam još neko vrijeme nakon što ga počnete koristiti ostati. Iako je formula nešto tvrđa, meni se sviđa i lijepo se nanosi. Nema mirisa. Trusi se vrlo minimalno, gotovo nikako i lako se kupi kistom, iako kist neće pokupiti puno proizvoda što je odlično. Lijepo se nanosi na lice i blenda, stapa se s kožom i izgleda jako lijepo. Na licu potraje cijeli dan, oko 5-6 sati i tada počne lagano blijediti.


Nijansa koju sam kupila je 030 L.O.V. Your Tan i to je, začudo, tamnija nijansa od dvije ponuđene. Riječ je o neutralnoj smeđkastoj nijansi bez narančastih podtonova (iako na slici izgleda poprilično narančasto) i potpuno je mat, ali na licu izgleda lijepo i ne previše mat. Koristim ga kao bronzer, ne za konturiranje, no ja niti ne konturiram lice svaki dan, već ga više utopljavam i dajem malo više dimenzije. Nijansa nije jako intenzivna na licu, no lako se nadograđuje, ali sam malo opreznija prilikom nanošenja proizvoda jer je malo tamniji za moju put, pa mi je lakše krenuti lagano i postupno nadograditi ukoliko je potrebno. Nije izazvao nikakve iritacije na licu.


Ovaj bronzer je po meni odličan- sviđa mi se nijansa, formula, izgled na koži, trajnost te pakiranje! Od dana kada sam ga kupila, koristim ga gotovo svaki dan kada se šminkam i jedva se vidi ga je korišten, a lice izgleda jako lijepo i osunčano.

Jeste li isprobali L.O.V. Lov Sun HD Mat bronzer? Koristite li nešto od L.O.V. kozmetike?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari