FAVORITI LIPNJA 2018.

by - lipnja 30, 2018

Lipanj je na samome kraju što znači da je prošlo pola godine i ja se pitam gdje su mjeseci proletjeli. Ljeto nam je već naveliko došlo, a došlo je vrijeme i za još jedne mjesečne favorite. Ako vas zanima što sam to posebno voljela tijekom lipnja, nastavite čitati!



Alverde Naturschon krema za okoloočno područje je nedavno dobila svoj post u kojem sam pisala zašto ju volim, ali ju želim spomenuti i ovdje jer mi je ovo vjerojatno najdraža okoloočna kremica ikada. Odlično hidratizira i sviđa mi se kako moje okoloočno područje izgleda uz nju, pakiranje mi je skroz zanimljivo, ali samo pripaze i prilikom nanošenja ne pretjerujte s količinom.

Ziaja Manuka Tree noćna krema se ponovno našla u mojoj rutini jer sam ju jedno vrijeme zaboravila i htjela sam ju potrošiti do kraja i ponovno sam se zaljubila u nju! Vrlo lagana, a opet dovoljno njegujuća, brzo se upija, ne masti dodatno kožu, ostavlja kožu glatkom i mekom i uz nju je moje lice čišće.


Essence Prismatic Rainbow highlighter u nijansi 10 Be a Unicorn više nije u prodaji, ali ako ga imate, dajte mu malo ljubavi. Daje predivan sjaj, ne prenapadan, ali opet poprilično vidljiv, lijepo izgleda na koži i okej traje. Ja koristim žutu i narančastu pomiješane, dok ostale dvije nijanse ignoriram i molim Boga da ih slučajno ne pokupim.

L.O.V. LOV Sun HD mat bronzer u nijansi 030 L.O.V. Your Tan je jedni bronzer koji sam koristila proteklog mjeseca, a ni ne vidi se da je korišten. Uživo je nijansa mnogo neutralnija, odlično izgleda na koži i lijepo ju utopli te je odlične trajnosti. Formula i pakiranje mi se također jako sviđaju.

Wet'n'Wild Photofocus puder u nijansi Nude Ivory je već bio u mojim favoritima samo s drugom nijansom koja mi se više sviđa, a ovu sam zabunom kupila, no nije loša. Što reći o ovome puderu, a da već nije rečeno- lijepo srednje nadogradivo prekrivanje, predivan izgleda na koži, super nijanse za naš svijetle i trajnost, odlično izgledate na fotografijama, malo manje super miris i hvata se za suhe dijelove, no ja ga jako volim.

I to bi bili moji lipanjski favoriti, a koji su vaši?

You May Also Like

0 komentari