DM SUNDANCE MATIRAJUĆI FLUID ZA LICE SA SPF 30

by - srpnja 25, 2018

Zaštita od štetnih sunčevih zraka treba biti imperativ tijekom cijele godine, a posebno tijekom ljetnih mjeseci kada sunce jako prži. Mnogi brendovi nude svoje verzije proizvoda za zaštitu od sunca, tako da je Balea izbacila različite inačice takvih proizvoda, a kada u nazivu stoji mat, morala sam ga kupiti. Ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati. 


Proizvod dolazi u tubici ombre dijzajna narančaste i bijele boje na kojoj se nalaze svi detalji o proizvodu. Ambalaža je vrlo kvalitetna, čep se čvrsto zatvara te je meni vrlo simpatičnog dizajna. Unutar tubice nalazi se 50 ml proizvoda, koje možete kupiti u DM-u po cijeni od 28,90 kn.


Formula je kremasta, nalik proizvodima za sunčanje, ali dosta lakša, srednje je gustoće i bijele boje. Miris je ugodan, klasičan za SPF kreme. Krema je vrlo lagana na licu, lijepo se razmazuje, ali se malo duže upija, no upije se u roku od 2-3 minute. Lice ostavlja vrlo malo ljepljivo. Fluid sam koristila i ispod make up-a, no tada mu je potrebno dati nešto duže vrijeme upijanja, kako bi se u potpunosti upio u kožu, jer će vam u protivnome dosta mastiti lice i puder neće lijepo sjesti. Štiti kožu od sunca te nisam izgorjela. Ne matira lice, već daje lijepi, zdravi sjaj, ali nije masna pod prstima, ipak lice se malo više masti od njega, tako da ovo definitivno nije mat proizvod.Nije mi začepio pore ili izazvao iritacije na koži.



Vrlo sam zadovoljna ovim proizvodom, štiti moju kožu od sunca, nije teška na licu te daje lijepi, zdravi sjaj koži, no malo ju masti te vrlo važno, nije izazvao nikakve iritacije.

Jeste li isprobali Balea matirajući fluid sa SPF 30? Koristite li SPF proizvode?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari