GARNIER SHEET MASKE

by - lipnja 13, 2018

Maske za lice su jedna od mojih brojnih opsesija i poprilično su velika opsesija. Obožavam isprobavati različite maske za lice, a sheet maske su mi posebno zanimljivije. Garnier sheet maske su već dosta dugo prisutne u našim drogerijama i isprobavala sam ih već prije i moram otkriti da ih volim. Međutim, nisam ih imala okupljene sve na jednome mjestu, a sada ih imam sve na jednome mjestu i vrijeme je za post. Ako vas zanima moje mišljenje o ovim maskama, nastavite čitati!


Maske dolaze zapakirane u nešto većim ambalažama, različitih boja i lijepoga dizajna. Unutar vrećice se nalazi 1 maska koja teži 32 grama. Maske su jako natopljene prozirnim serumom, načinjene od tanka tkanine i odlične su veličine za moje lice te su otvori vrlo dobro postavljeni. Lijepo prijanjaju na lice. Maske su namijenjene za jednokratnu upotrebu. Možete ih kupiti u svim drogerijama po cijeni od 16 kn.

Maske koristim na očišćenoj koži, po potrebi- kada želim nešto jaču trenutačnu hidrataciju ili kada se šminkam na neku posebniju priliku jer su mi ove maske odlične i kao primeri. Držim ih na licu 15-30 minuta, zatim ih skinem, a ostatak seruma umasiram u kožu.


Moisture+Aqua Bomb
"Za super hidrataciju i dehidriranu kožu. S ekstraktom nara, hijaluronske kiseline i hidratantnim serumom. Intenzivno hidratizira, koža djeluje revitalizirano i elasničnije."

Aqua Bomb maska dolazi u plavoj ambalaži. Vrlo je ugodnog, svježeg mirisa. Pruža intenzivnu, ali kratkotrajnu hidrataciju. Malo se duže upija. Ostavlja lice hidratiziranim i vrlo svježim, a koža je meka, glatka i izgleda plumpy. Ostavlja lice pomalo ljepljivim što mi je odlično kada ovu masku koristim prije make up-a. Ne masti dodatno moju masnu T zonu. Odlična mi je kada mi treba nešto jača hidratacija i znam da ću nositi malo teži make up duže vremena. Maska koju najčešće kupujem i često joj se vraćam. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.



Moisture+Comfort
"Za super hidrataciju i umirivanje kože te suhu i osjetljivu kožu. S ekstraktom kamilice, hijaluronskom kiselinom i hidratantnim serumom. Intentivno hidratizira, umiruje i kožu ostavlja mekom na dodir."

Comfort maska dolazi u ružičastom pakiranju. Ugodnog je, blagog i umirujućeg mirisa s primjesima kamilice. Hidratizira kožu te rekla bih da je hidratacija kod nje, najslabija u odnosu na ostale maske iz kolekcije. Efekt hidratacije je također kratkotrajan. Umiruje kožu te zaglađuje i ostavlja kožu mekanom. Ostavlja blago ljepljiv finiš na koži te je odlična kao podloga za make up. Ne masti moju kožu dodatno i nije izazvala nikakve iritacije. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.



Moisture+Freshness
"Za super hidrataciju i osjećaj težine te normalnu do mješovitu kožu. S ekstraktom zelenog čaja, hijaluronskom kiselinom i hidratantnim serumom. Intenzivno hidratizira i osvježava kožu, a pore čini manje vidljivima."

Freshness maska dolazi u zelenom pakiranju i koristila sam ju nekoliko puta prije, no moram reći da mi je Aqua Bomb malo draža jer pruža nešto jaču hidrataciju. Svježeg je mirisa, hladi i osvježava kožu, a taj osjećaj svježine traje dosta dugo. Pruža dobru, intenzivniju hidrataciju, također kratkotrajnog efekta bez da dodatno zamasti lice. Kožu ostavlja mekom i glatkom. I ovu masku volim koristiti kao primer i kožu ostavlja blago ljepljivom što je odlično jer se puder lijepo zalijepi na lice. Što se tiče sužavanja pora, nisam primijetila da ih sužava. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.


Moisture+Relaxing
"Za super hidrataciju i umornu kožu. S ekstraktom ulja lavande i hijaluronskom kiselinom. Koža je intenzivno hidratizirana, crte lica su zaglađene, a znakovi umora smanjeni."

Relaxing maska za lice je najnoviji, ali ne toliko nov dio kolekcije te dolazi u ljubičastom pakiranju. Bojala sam se kakav će imati miris jer inače nikako ne volim miris lavande, no maska ima vrlo ugodan miris i lavanda se gotovo pa i ne osjeti. Maska pruža odličnu, no kao i ostale maske, kratkotrajnu hidrataciju te ostavlja kožu mekom i zaglađenom, te ostavlja blagi ljepljivi finiš te je zbog sve toga odlična kao primer kada planiram nositi nešto težu šminku duže vremena. Osvježava kožu i opušta no to meni radi svaka sheet maska. Jedna mi je od dražih. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.


Za kraj mogu reći da sam poprilično zadovoljna ovim maskama i dosta često ih kupujem. Najdraža mi je Aqua Bomb, dok mi je najmanje draga Comfort maska. Ostale dvije su mi također dobre. Volim ih korisiti kada mi je potrebna dodatna hidratacija, želim se opustiti ili planiram nositi neki poseban make up. 

Jeste li isprobali Garnier sheet maske? Volite li sheet maske?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari