RIMMEL STAY MATTE TEKUĆI PUDER// 103 TRUE IVORY

by - lipnja 09, 2018

Volim isprobavati nove pudere, pogotovo matirajuće pudere zbog moje masne T zone, tako da se Rimmel Stay Matte puder našao u mojoj kolekciji, pogotovo zbog toga što mi se puder u kamenu iz iste linije jako svidio (a recenziju o njemu možete pročitati ovdje). Ako vas zanima kakvo je moje mišljenje o ovome puderu, nastavite čitati!


Puder dolazi u kvalitetnoj tubici vrlo jednostavnog, no po meni, lijepog dizajna. Otvor kroz koji dozirate puder je dobre veličine i puder se lako dozira, a čep je na odvrtanje. Zapremnina tubice je 30 ml s rokom trajanja od 18 mjeseci nakon otvaranja. Možete ga kupiti u Bipa i Dm drogerijama koje drže Rimmel kozmetiku po cijeni od 60 kn. Sastav proizvoda možete vidjeti ovdje.


Puder je vrlo guste, pomalo mousse formule, blagoga mirisa. Na lice se bolje i lakše nanosi kistomm nego spužvicom i trebate s njime raditi nešto brže jer se dosta brzo suši. Mat je finiša i nažalost se hvata za suhe dijelove, pa na to obratite pažnju ukoliko imate suhih dijelova na licu. Lijepo se i jednoliko nanosi na lice. Potrebno vam je vrlo malo proizvoda, jer u suprotnome izgleda teško i cakey. Ukoliko nanosite manju količinu, neće vam se uvlačiti u pore i linije. S malom količinom daje srednje prekrivanje, no uz još malo više proizvoda možete dobiti potpuno prekrivanje. Najbolje funkcionira sa silikonskim primerima i tako potraje poprilično dugo na licu, oko 6-7 sati, a zasjajim se, na mojoj masnoj T zoni, nakon otprilike 4 sata. Puder mi nije izazvao nikakve iritacije na licu niti začepio pore.


Nijansa koju sam izabrala je 103 True Ivory i to je ujedno najsvjetlija nijansa dostupna u našim drogerijama. Nijansa naginje žutom podtonu, a meni je nažalost malo pretamna, te ju zbog toga moram miješati sa svijetlijim puderima ili Alverde posvjetljivačem, o kojemu sam pisala ovdje. Na taj način puder funkcionira odlično.


Za kraj mogu reći da sam poprilično zadovoljna ovim puderom, iako bih voljela da u našim drogerijama postoje svijetlije nijanse, ali mislim da je to slučaj sa gotovo svim puderima. Lijepo izgleda na licu, no potrebna joj je veoma malena količina te je poprilično dugotrajan na licu.

Jeste li isprobali Rimmel Stay Matte puder?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari