ALVERDE NATURSCHON OKOLOOČNA KREMA

by - lipnja 16, 2018

Njega kože svima treba biti prioritet, pa tako i njega okoloočnog područja jer je koža na tom području vrlo tanka i osjetljiva i iako sam u svojim dvasesetim, vodim se onom, bolje spriječiti nego liječiti. Trenutno se kod mene nalazi Alverde Naturschon okoloočna krema, a danas vam prenosim dojmove koje sam stekle kroz oko dva mjeseca korištenja. Ako vas zanimaju dojmovi, nastavite čitati. 



Krema dolazi u malenoj staklenoj teglici od tamnoga stalka s vrlo jednostavnom naljepnicom i čepom na odvrtanje. Meni je ovo pakiranje lijepo i podsjeća me na ljekove, ne znam, imam u glavi da sam u djetinjstvu pila kapsule koje se se nalazile u sličnoj ambalaži (tako random). Moram reći da je teglica malo uža, pa ako imate veće prste, moglo bi biti problema kada kremicu poprilično potrošite i budete ju trebali vaditi s dna. Ambalaža je kvalitetna i čvrsta, ispala mi je u umivaonik nekoliko puta i nije se razbila. Teglica dolazi u malenoj kartonskoj kutijici na kojoj se nalaze informacije o proizvodu i sastav koji možete vidjeti nešto niže.


Unutar teglice nalazi se pozamašna količina od 30 ml proizvoda koji će vam potrajati jako dugo jer vam je potrebno vrlo malo kreme. Možete ju kupiti u DM-u na odjelu prirodne kozmetike po cijeni od 37,90 kn. Proizvod je veganski te je namijenjena svim tipovima kože. Proizvođač navodi da regenerira te daje svjež i mladenački izgled.


Ono što želim posebno pohvaliti je to da je ova kremica dodatno zaštićena nekakvom folijom kako biste bili sigurno da ju zločesti prsti nisu dirali prije vas. Skroz simpatičan mi je i natpis na foliji koji kaže da je zaštićena za vašu sigurnost. Alverde, svaka čast!


Krema je vrlo kremasta srednje gustoće, bež boje i vrlo blagoga mirisa. Koristim ju ujutro i navečer, nanoseći ju na očišćenu kožu, a potrebna vam je jako mala količina, dovoljno je samo tapnuti pstom i nanijeti na kožu jer se veća količina teško razmazuje, sporo upija i ostavlja bijeli trag. Zbog toga što vam je potrebna vrlo mala količina, ova krema će vam potrajati jako dugo. Ja ju koristim oko dva mjeseca, dva puta dnevno i jedva se vidi da ju koristim. Mala količina se lijepo razmazuje i brzo upija te nije nimalo masna niti teška.


Odlično hidratizira okoloočno područje i osvježava ga, a koža izgleda odmorno, svježe i zaglađeno. Naravno, neće vam obrisati podočnjake. Malo ublažava izgled laganih finih linija, ukoliko ih imate na koži, no neće ih izbrisati, kao ni bore. Pomaže i u ljepšem sjedanju, a samim time i izgledu korektora ispod očiju.


Ja sam jako zadovoljna ovom kremom, i ako sam voljela i ostale koje sam isprobala do sada, mogu reći da mi se ova najviše sviđa. Odlično hidratizira i osvježava kožu!

Jeste li isprobali Alverde Naturschon okoloočnu kremu ili nešto iz te linije? Koristite li okoloočne kreme?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

4 komentari

  1. Upravo sam je kupila. Ali nakon nanosenja na lice koža mi je jako pocrvenjela. Peklo me i nakon 10 minuta sam isprala lice hlafnom vodom. Nakon sat vremena mi se pocelo smirivati. Neznam uzrok. Mozda sam stavila previše ili postoji mogucnost da sam osjetljiva?. Inace koristim druge kreme i nisam imala tih problema.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moguće je da Vam neki od sastojaka nažalost ne odgovara.

      Izbriši
  2. Bila sam zadovoljna ovom kremom. Trenutno koristim afroditinu hydra patch okoloočnu i nema mi prevelike razlike. No, moram Vam rećiiii da ova krema Naturschon augencreme mi je bila najbolja krema IKAD i to za LICE (i okoloočno područje kao što sam već rekla). Tako da... ću kupiti sad naturschon kremu za lice čisto da vidim kakva je, no ako mi na licu ne bude kao ova, ovu ću opet kupiti definitivno i to prvenstveno za lice hehe :) (i btw moram prokomentirati da mi nije jasno da ova krema ikome može izazvati crvenilo na licu jer je stvarno blaga, ali dobrooo svi smo drugačiji valjda) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na savjetu, moram ponoviti kupnju i isprobati ju i na taj način! :) Svakako javite dojmove za kremu za lice. Svi smo drukčiji pa je vjerojatno u pitanju neki sastojak koji nije odgovarao.

      Izbriši