ESSENCE LASH&BROW GEL MASKARA

by - lipnja 27, 2018

Gelove za obrve sam tek nedavno počela koristiti i zaljubila sam se u njih, sviđa mi se efekt koji daju i više ne mogu zamisliti popunjavanje i oblikovanje obrva bez njih. Tako sam nedavno odlučila isprobati i Essence Lash&Brow gel maskaru, a ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati!


Gel dolazi u prozirnom pakiranju s plavim detaljima i meni je ovaj čep skroz čudan. Plavi dio je drška maskare, a prozirni dio je čep i s njime ne mogu odvrnuti proizvod jer prvo moramo skinuti čep, pa odvrnuti proizvod i onda vratiti čep jer mi je u proitivnome nezgodno koristiti jer je drška vrlo kratka (ah, te moje sposobnosti objašnjavanja). Prilikom zatvaranja, postupak ponavljam, što mi malo ide na živce, no hajde, preživi se. Ono što mi se sviđa je da s prozirnim pakiranje uvijek vidite koliko vam je proizvoda preostalo te je stoper poprilično uzak i na aplikatoru ne izlazi previše proizvoda, no i dalje treba biti oprezan s nanošenjem jer se lako pretjerano i obrve budu doslovno mokre.

Aplikator, odnosno za četkica, izrađena od od sintetičkih vlakana, bijele boje, oblika kakav je jako često viđa na maskarama, a možete ga vidjeti na slici ispod. Meni je četkica okej, no voljela bih da je malo manja i preciznija.

Gel možete kupiti u svim drogerijama po cijeni od 16,90 kn za 9 ml proizvoda s rokom trajanja od 6 mjeseci od otvaranja.


Proizvod je namijenjen obrvama i trepavicama, no ja ga koristim samo na obrvama, jer na trepavicama, iskreno, ne vidim svrhu. Rjeđe je, gelaste formule i proziran. Sviđa mi se što je proziran jer tada samo pomaže u pročešljavanju i definiranju dlačica, a ne boja ih dodatno jer gelove ne koristim u tu svrhu. Ipak taj proziran proizvod će se s vremenom zapljati ako njime prelazite preko oboljenih obrva jer vrlo lagano skida proizvod s obrva, što je u jednu ruku odlično jer će obrve izgledati prirodnije, a dobro dođe i ako pretjerate s proizvodom kojim popunjavate/ crtate obrve. Kao što sam rekla, obrve izgledaju prirodnije jer ih ublažava te naglašava, odnosno definira vaše prirodne dlačice i daje pomalo bushy izgled i mokar efekt. Ipak, ovaj proizvod vam neće fiksirati obrve i neće vam ih držati na mjestu, što meni ne smeta i to baš i ne očekujem od ovoga proizvoda.

Sve u svemu, mogu reći da sam zadovoljna i sviđa mi se efekt koji daje.

Jeste li isprobali ovaj proizvod? Što koristite za popunjavanje i definiranje obrva?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari