RIMMEL STAY MATTE TEKUĆI RUŽ// 700 BE MY BABY

by - svibnja 02, 2018

Obožavam isprobavati nove ruževe, pogotovo tekuće, tako da sam napokon odlučila isprobati nove Rimmel tekuće ruževe! Inače, moji omiljeni tekući ruževi su Golden Rose tekući mat ruževi (klik na recenziju), gotovo onaj u nijansi 13, a jesu li Rimmel ruževi prestigli ili barem došli blizu Golden Rose ruževa, saznajte u nastavku posta!


Rimmel Stay Matte tekući ruž dolazi u lijepom i jednostavnom pakiranju. Čep je sjajne crne boje, a dno je prozirno i matirano te kroz njega realno možete vidjeti nijansu. Pakiranje je također poprilično kvalitetno. Količina proizvoda unutar pakiranja je 5.5 ml s rokom trajanja od 24 mjeseca. Možete ga kupiti u Bipama i DM prodavaonicama koje drže Rimmel kozmetiku, po cijeni od 49,90 kn.
 

Aplikator je nešto veći i plosnast, no dobro funkcionira veličinom i oblikom. No, aplikator kupi previše proizvoda i jedan dio ćete morati maknuti s aplikatora jer će u protivnom biti nezgodno lijepo nanijeti ruž. Meni nije problem micati višak proizvoda s aplikatora, no mislila sam da je dobro napomenuti.


Ruž je vrlo lagane mousse formule, ugodnog mirisa. Zbog takve lagane formule, vrlo je lagan na usnama i nećete ga pretjerano osjetiti. Poprilično je dugotrajan na usnama i ako ne jedete ništa masno i ne pijete puno, izdržat će oko 5-6 sati. Moguće ga je popraviti. Suši se u potpunosti mat. Nije ljepljiv. Ne preslikava se, odnosno ovo je kiss proof ruž. Ne "krvari" izvan usnana, ipak preporučujem nanošenje olovke ispod ruža jer je pomalo streaky i boja izgleda ravnomjernije i ljepše uz olovku. Ne znam je li to slučaj samo kod ove nijanse ili i kod ostalih. Upravo zbog toga što je steaky, potrebno je nešto pažljivije nanošenje kojim se (uz pomoć olovke ispod) postiže lijepa i jednaka boja na usnama. Ne uvlači se u linije na usnama. Isušuje usne, no ne pretjerano, ali svakako preporučam dobru hidrataciju, kao i uz svaki ostali mat ruž.

Nijansa koju sam ja izabrala je 700 Be my baby i moram reći da mi je ovaj naziv baš simpatičan! Ova nijansa je nešo svijetlija (no ne jako svijetla), svakodnevna toplija nude nijansa. Olovka koja se uz ovaj ruž savršeno slaže je Essence Soft Contouring lipliner u nijansi 02 Nude Painting. Swatch možete vidjeti na slici ispod.


Za kraj mogu reći da je ovo jedan sasvim dobar i dugotrajan ruž za usne koji mi se poprilično svidio i formulom i nijansom. Ipak, s trona nije skinuo voljene Golden Rose tekuće mat ruževe, no draži mi je od Farmasi Velvet Matte i Wet'n'Wild tekućih ruževa. 

Jeste li isprobali Rimmel Stay Matte tekuće mat ruževe? Koji su vaši omiljeni tekući ruževi? 

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari