FAVORITI TRAVNJA 2018.

by - travnja 28, 2018

Ponovno sam odlučila pisati mjesečne favorite, tako da dobro došli u novi post s mjesečnim favoritima! Kao i obično, odlučila sam vam pokazati 5 proizvoda koje sam posebno voljela tijekom travnja, a ako vas zanima koji su to proizvodi, nastavite čitati!



Dove dezodorans s kruškom i aloe verom, voljela sam zbog prefinog, ali opet ne preintenzivnog mirisa te zbog toga što je odlične kvalitete- drži vas suhima i regulira neugodne mirise, a ne iritira područje ispod pazuha. Pronašla sam i za mene izvrstan šampon, a riječ je od Nivea micelarnom šamponu za normalnu do masnu kosu, o kojem sam vam pisala nedavno. Odlično čisti kosu, ne otežava ju te kosa izgleda jako lijepo nakon korištenja. Ugodnog je, svježeg mirisa koji se zadržaba na kosi. Ako vas zanima više, bacite pogled na nedavni post u kojem sam pisala o ovome šamponu.


Što se tiče make up-a voljela sam nude breskvaste tonove. Na usnama sam gotovo svakodnevno koristila kombinaciju Essence Soft Contouring olovke za usne u nijansi 02 Nude Painting (tvrđe formule no lijepo se nanose, odlične pigmentacije i trajnosti) i Rimmel Stay Matte tekućeg ruža za usne u nijansi 700 Be my baby (jako lijepa nijansa i lagana, dugotrajna formula, no nanosi se pomalo streaky, a o tome ćete moći čitati vrlo uskoro). Tijekom travnja rasla je i moja ljubav prema rumenilima, no ipak nisam još spremna za jarke nijanse, no Essence Satin Touch Blush u nijansi 10 Satin Coral je bio nošen gotovo svakog dana. Formula je odlična, nisu pretjerano pigmentirani, trajnost im je poprilično dobra. Nisam sigurna može li ih se još uvijek kupiti, no ako ih imate u svojoj kolekciji, dajte im malo ljubavi. Na slici ispod možete vidjeti swatcheve, od gore prema dolje- lipliner, tekući ruž i rumenilo.


Što ste vi voljeli tijekom travnja?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari