NEW IN #10

by - svibnja 26, 2018

Pozdrav i dobrodošli u 200. post koji sam napisala, a što je bolje objaviti za 200. post nego new in u kojem ću vam pokazati što se novo našlo kod mene u posljednjih, otpilike 2 mjeseca, nastavite čitati!



Nivea micelarni šampon za normalnu do masnu kosu jako volim i već sam pisala o njemu. Jako je lagan i lijepo opere kosu, kosa s njime izgleda jako lijepo i kontrolira moje masno vlasište, a uz to miriše jako fino i miris se neko vrijeme zadržava na kosi. Kupila sam i Nivea pjenu za tijelo s divljom malinom i bijelim čajem koja se je oduševila. Skrzo mi je zanimljivo nanositi pjenu umjesto kreme, a uz to jako fino miriše, brzo se upija i lijepo hidratizira kožu.


Na DM 1+1 gratis akciji kupila sam Rexona Active Shield Fresh i Pink Blush dezodoranse. Zasada sam isprobala samo prvi sa slike i zadovoljna sam, nije agresivan, drži vas suhima i regulira neugodne mirise te miris samoga proizvoda nije intenzivan, ali je ugodan. Kupila sam i Catrice Liquid Camouflage korektor u nijansi 005 Light Natural jer je ovo moj najdraži korektor i nađe se u svakome new in i empties postu. Pruža odlično prekrivanje, dugorajana je, lijepo izgleda na koži i nijansa mi odlično odgovara jer lijepo posvijetli područja koja želim posvijetliti.


Obožavam kokos, tako da se kod mene našao i Dove losion za tijelo s kokosom i bademom. Miriše predivno, kao kokos te lijepo hidratizira kožu i brzo se upija. Meni je odličan! U mojoj kolekciji se našlo i nekoliko Essence noviteta, a ovdje možete vidjeti Essence You Better Work! primer s kojim sam poprilično zadovoljna i uskoro ćete moći čitati o njemu te Essence Volume Hero maskaru o kojoj sam pisala nedavno i s kojom nisam baš pretjerano zadovoljna, jer ova maskara daje poprilično prirodan izgled, produži i razdvoji trepavice, no ja bih voljela da daje malo dramatičniji izgled i više volumena te da je dugotrajnija.


U DM-u sam zamijenila bodove za knjižicu s popustima te sam kupila nekoliko skincare proizvoda. Prvi proizvod je Alverde Naturschon okoloočna krema s maslinom s kojom sam poprilično zadovoljna, to još ju moram malo istestirati te ćete uskoro moći čitati više o njoj. Kupila sam i Afrodita Extreme Hydration maske za lice o kojima sam čitala pozitivne recenzije i, iako ih moram još malo testirati, sada bih mogla reći da se mogu priključiti skupini koja ove maske voli.


Kupila sam i Eveline Pure Control SOS gel, piling i masku za lice u jednom proizvodu. Proizvod koristim već neko vrijeme, no potrebno je još vremena za testiranje, jer to tako ide sa skincare proizvodima. Mogu reći da je proizvod zasada dobar, no ništa spektakularno, a vidjet ćemo kako će biti s vremenom. Kupila sam i maske za lice, koje sam vidjela u Kauflandu i nigdje drugdje u Osijeku, a riječ je o Eveline Facemed+ pročišćujućoj maski s aktivnim ugljenom i Eveline Expert C Metallic maski za lice, koje su mi okej, ali ću više o njima pisati uskoro. Kod mene se našao još i Biobaza Bee Balm s karamelom i kakao maslacem koji još nisam isprobala, a privukao me jer sam mislila da će miris biti genijalan i okej je, no nije kakav sam očekivala.


Na Bipinoj vikend akciji na kojoj je make up bio snižen 30% počastila sam se s nekoliko make up proizvoda. Kupila sam Essence Lash&Brow gel maskaru koju sam kupila isključivo za obrve jer sam željela isprobati nešto novo i proizvod mi se poprilično sviđa. Essence My Must Haves sjenilo u nijansi 24 Dare to Shine jer već neko vrijeme tražim mat žuto sjenilo, tako da me ovo obradovalo i kupila sam ga bez swatchanja. Ipak, da sam ga swatchala, ne znam baš da bih ga kupila jer nije baš najpigmentiranije i malo je brašnasto, ali vidjet ću hoću li naći način kako ga koristiti. Kao velika obožavateljica šljokica, morala sam kupiti Essence Holo Rainbow lak za nokte u nijansi 01 Hello Holo. Lak izgleda predivno i pigmentacija je odlična, no lak je dosta gust i teže se nanosi. Ne znam je li moj bio otvaran prije, no malo sam razočarana. Posljedni Essence proizvod na ovoj slici je Essence Glow To Go Illuminating setting sprej jer volim nešto sjajniju kožu u posljednje vrijeme, iako imam mješovitu kožu. Iako ovaj sprej ima lijepi sjaj, raspršivač je blagi užas, a uskoro ćete moći čitati o njemu. Kupila sam i Maybelline Superstay puder u nijansi 10 Ivory koji mi se sviđa formulom, no nijansa koju sam kupila je najsvijetlija nijansa, a vrlo je tamna za mene ovako blijedu i žao mi je zbog toga, jer ga uvijek moram miješati s nečime.


Prilikom jednom posjeta Mulleru kupila sam nekoliko stvari, koje možete vidjeti na slici. Kupila sam Essence lak za nokte iz limitirane kolekcije Happy Kawaii u nijansi 02 Games of Cones i to prvenstveno zbog ovog preslatkog pakiranja koje možete vidjeti bolje na slici ispod. Nijansa je također lijepa, pastelno ružičasta, no trajnost je jako loša, lošija od običnih Essence lakova, barem na mojim noktima. Kupila sam i Essence Brigten Up! banana puder u nijansi 10 Bababanana jer sam vidjela da ga Tati i neki strani youtuberi hvale, no koristila sam ga jednom, tako da ću vam uskoro prenijeti svoje dojmove kada ga bolje testiram. Iako nisam ljubiteljica sjajila, kupila sam Catrice Prisma lip glaze u nijansi 020 Princess Peach jer je predivno!



Dm je tijekom travnja imao akciju od 30% popusta na 2 ili više make up proizvoda, tako da sam uzela neke stvari. Prvenstveno sam htjela kupiti L.O.V. Lov Sun HD mat bronzer u nijansi 030 L.O.V. Your Tan kojim sam poprilično zadovoljna, kako formulom, tako i nijansom. Kako bih ostavila popust kupila sam i Trend It Up Cool Breeze bijeli tuš za oči u nijansi 010 i Trend It Up lak za nokte u nijansi 030, koji su mi sasvim okej.


Nakon dugo vremena naručila sam i proizvod iz Avona, a riječ je o Avonovom hidratantnom spreju za lice s aleo verom i pamukom. O ovoj prskalici sam čitala dosta pozitivnih recenzija, a nikada nije previše hidratacije i dodatna hidratacija uvijek dobro dođe. Prskala sam ga na lice tek nekoliko puta i mogu reći da lijepo osvježava kožu i raspršivač je odličan. Pošto sam prije nekog vremena išla na krizmu i nosila sandale, odlučila sam nešto više njege posvetiti stopalima, pa sam kupila Balea masku za stopala koju sam koristila prije i nije me dojmila, ali sam joj odlučila dati novu šansu jer svi pišu koliko je dobra. I dalje nisam impresionirana, no isprobala sam ju s čarapama i tako djeluje puno bolje, iako ja čarape nisam nosila cijelu noć već samo dok nisam legla spavati, jer ne mogu spavati u čarapama, ali je bila na nogama nekoliko sati. Kupila sam i novi primjetak Mixa Hyalurogel Light kreme za lice, inače moje omiljene hidratantne kreme te L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub piling za lice koji je novitet u mojoj kolekciji, ali i u našim drogerijama.


Posjet DM-u rezultirao je s nekoliko novih proizvoda. Kupila sam Gliss Supreme Length regenerator u spreju jer bez ovih prskalica ne mogu jer odlično odgovaraju mojoj kosi, a o ovoj sam čula pozitivne dojmove i privuklo me prelijepo ružičasto pakiranje. Kupila sam i Trend It Up lak za nokte iz limitirane kolekcije Fade to Black u nijansi 020 koji je prekrasna, duochrome ružičasto zlatna s ružičastim većim šljokicama. Skrzo je fora i poprilično dugotrajan. Usto sam kupila i Trend It Up Ultimate Long Lasting topcoat koji još nisam isprobala.


Ne mogu niti bez suhih šampona, tako da sam uzela Batiste XXL Volume šampon za suho pranje koji sam koristila tek nekoliko puta i zasada sam zadovoljna. Za 5 kn sam kupila i Essence Would you love me? umjetne trepavice u broju 01 Eye Love You. Nisam ih isprobala, no meni izgledaju jako lijepo i ime mi je prefora, Essence uvijek pogodi s imenima nijansi!


Ponovno sam kupila i Eveline Facemed+ hijaluronsku micelarnu vodu za suhu i osjetljivu kožu, jer me je oduševila. Iako moja koža nije suha, već suprotno, imam masnu t zonu, ova micelarna se pokazala odličnom jer odlično skida make up, a nježna je prema licu. Kupila sam i Balea dnevni fluid protiv prištića jer mi je lice malo čudno, a čula sam puno pozitivnih komentara o ovome proizvodu. Kupila sam zadnji u DM-u, tako da se nadam da će biti dobar proizvod.

I to bi bili novi proizvodi u mojoj kolekciji, a s čime ste se vi počastili u zadnje vrijeme?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari