MAKEUP REVOLUTION GOLDEN SUGAR 2 ROSE GOLD PALETA

by - svibnja 23, 2018

Ovu paletu highlightera sam kupila bez ikakvih pretjeranih očekivanja jer mi je trebao određeni iznos na Pink Pandi da bih ostvarila besplatnu poštarinu, a ova paleta je bila na nekom ludom sniženju pa sam ju ubacila u svoju košaricu. Jesam li zažalila svoju kupnju ili sam zadovoljna njome, saznajte u nastavku posta!


Paleta, kao i svi MUR proizvodi dolazi u pripadajućoj kutijici. Kutija je crna i mat s nekoliko rose gold detalja i izgleda jako lijepo i elegantno. Na kutijici se nalaze sve informacije o proizvodu, kao što je količina, sastav te se na poleđini nalazi i slika nijansi, koja nije najrealnija, nopribližna jest.


Unutar kutijice nalazi se sama paleta, sjajna i crna i jednostavnog dizajna s nekoliko rose gold detalja te izgleda lijepo i elegantno. Mislim da bi se naziv mogao brzo izlizati te se paleta lagano packa, no meni to ne smeta, ali želim napomenuti. Paleta je izrađena od čvrste plastike i kvalitetna je, meni je ispala nekoliko puta, doduše, ne s velike visine, i proizvodi unutar nje su ostali čitavi. Ukupna težina proizvoda je 13 grama, a unutar palete se nalazi 8 nijansi, što je oko 1,6 grama po nijansi. Rok trajanja je 12 mjeseci od otvaranja. Možete ju kupiti preko Pink Pande (link) po cijeni od 75,99 kn.


Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda. Sadrži parabene, čisto da znate ukoliko ih izbjegavate.



Paleta se nešto teže otvara. U unutrašnjosti se nalazi prozirna folija i veliko ogledalo, koje ja baš i ne koristim, ali dobro dođe i svakako ljepše izgleda.


Kao što sam već rekla, unutar palete se nalazi 8 nijans, od toga 1 u potpunosti mat, jedna mat sa šljokicama, 1 satenskog finiša te 5 metalik nijansi. Iako proizvođač za ovu paletu navodi da je paleta rumenila, ne bih se s time složila, jer dosta nijansi ne možete koristiti kao rumenila, već bi rekla da je ovo paleta rumenila, highlightera, bronzera, sjenila, ukratko svega.


Jako sam zadovoljna svim nijansama, lijepo su pigmentirane, s time da su baked, odnosno metalik nijanse pigmentiranije. Tekstura varira, ali o tome ću pisati nešto kasnije. Lijepo se nanose i blendaju te se dugotrajne na licu, potraju cijeli dan uz lagano blijeđenje nakon 5-6 sati. Dosta sporo se troše, a trušenje je neko umjereno. Na slikama ispod možete vidjeti swatcheve proizvoda, uz kratki opis nijansi. Nijanse sam swatchala s lijeva na desno, nijanse nemaju imena i to je mala zamjerka, tako da sam nijanse označila brojevima.


1 (prva nijansa u prvom redu)- Nijansa satenskog finiša, nema šljokice, već vrlo blagi sjaj. Malo je tvrđe teksture te je lijepo pigmentirana. Nešto je svijetlija neutralnija ružičasta nijansa i nanešena izgleda drukčije i po meni ljepše nego u panu. Jako lijepo svakodnevno rumenilo koje će pristajati gotovo svakome.

2 (druga nijansa u prvom redu)- Baked formula, metalik finiša bez šljokica. Nešto je tvrđa, ali je jako pigmentirana. Breskvasta, intenzivna highlighter nijansa, koja je meni nažalost pretamna, ali ju obožavam koristiti kao blush topper s breskvastim rumenilima i tako izgleda predivna i jako svježe.

3 (treća nijansa u prvom redu)- Nešto tvrđa baked formula s metalik finišem te nema šljokice. Jako je pigmentirana. Predivna, nešto svjetilija topla zlatna nijansa, no nije žuta. Izgleda prekrasno na koži i volim ga koristiti kao highlighter samostalno, ali i pomiješano s prvom nijansom u drugom redu.

4 (četvrta nijansa u prvom redu)- Nijansa srednje tvrdoće, mat s ružičastim šljokicama koje se ne izgube kada se nijansa nanese i izblenda. Lijepo je pigmentirana, ali ne previše i može se nadograditi. Ovo je jako lijepo neutralno rumenilo, koje podsjeća na bronzer, no za moj ukus je preružičasto da bi bilo bronzer.


5 (prva nijansa u drugom redu)- Nijansa srednje tvrdoće, baked formule, metalik finiša bez šljokica. Jako je pigmentirana. Predivna, nešto svjetlija, šampanjasta higlighter nijansa koju obožavam nostiti i izgleda jako lijepo i daje wet efekt.

6 (druga nijansa u drugom redu)- Nešto tvrđa nijansa, baked formule, metalik finiša bez šljokica. Iznimno pigmentirana ružičasta highlighter nijansa. Meni je nažalost pretamna kao highlighter, ali je divna kao rumenilo ili blush topper, Naravno, možete ju, kao i sve ostale nijanse nositi kao sjenilo.

7 (treća nijansa u drugom redu)- Nešto tvrđa nijansa, baked formule i iznimne pigmentacije, rekla bih najpigmentiranija u ovoj paleti. Metalik je finiša, vrlo sjajna brončana nijansa sa srebrnim šljokicama. Definitivno je pretamna kao highlighter i to za većinu osoba, a ja ju ne bih nosila niti kao rumenilo. Pretopla mi je za bronzer i izgleda patchy ako se tako nanosi, pogotovo na mojoj svijetloj koži. Ipak, ova nijansa je predivna kao sjenilo i mislim da bi posebno lijepo izgledala na plavim očima!

8 (četvrta nijansa u drugom redu)- Nešto tvrđa, slabije pigmentirana nijansa, potpuno mat. Vrlo svijetla neutralna bronzer nijansa i meni je jedna od najomiljenih u paleti. Ipak, zbog toga što je jako svijetla, neće vam odgovarati ako ste tamniji (iako ga uvijek možete koristiti kao sjenilo u pregibu oka). Lijepo se blenda, daje vrlo lagani efekt na licu, no opet predivno izgleda. Voljela bih da ova nijansa postoji i u mono verziji!

Za kraj mogu reći da je ovo odlična paleta u kojoj se nalaze odlični proizvodi koje možete koristiti kao bronzere, rumenila, sjenila i highlightere! Iako jako volim sve nijanse, moje najdraže bile bi 2,3, 4 i 8! 

Jeste li isprobali MUR Golden Sugar 2 Rose Gold paletu?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari