WET'N'WILD PHOTOFOCUS PUDER U KAMENU// WARM LIGHT

by - travnja 21, 2018

Nešto prije sam isprobala Wet'n'Wild tekući puder o kojemu sam pisala ovdje i taj puder mi se poprilično svidio, tako da sam sada isprobati i puder u kamenu iz iste linije i vidjeti hoće li mi se i on svidjeti. Ako vas zanima više, nastavite čitati. 


Kompaktni puder dolazi u vrlo lijepome i elegantnome pakiranju i sasvim je kvalitetno- nije se raspao i natpis se nije izlizao. Malo me živcira zaobljeni poklopac, no ne previše. Ono što jako volim kod Wet'n'Wild proizvoda je to što dolaze sa zaštitom, što je rijetko u našim drogerijama i to je jako pohvalno i sigurni ste da proizvod koji kupujute nitko prije vas nije dirao. Proizvod možete kupiti u DM- ovima i Bipama koje drže Wet'n'Wild kozmetiku, po cijeni od 39,90 kn, za 7.5 grama proizvoda s rokom trajanja od 12 mjeseci. Niže možete vidjeti sastav proizvoda.



Proizvođač navodi da je ovaj puder idealan za savršene selfije, testiran pod sedam svjetala, bez i s blicem. Navodi da setira lice s nevjerojatno mekim satenskim finišem, reducira sjaj tijekom dana te da u ponudi postoje razne nijanse koje prekrivaju sve tonove kože. Vjerujem kako u stranim zemljama postoji veći izbor nijansi, no u Hrvatskoj su dostupne samo tri.


Tekstura proizvoda je nešto tvrđa te se nešto teže kupi na kist. Lakše se koristi nakon što se "probije" prvi sloj. Malo se trusi. Fino je mljeven. Vrlo lagano setira lice te ne daje dodatno prekrivanje. Na koži izgleda jako prirodno, ne zamatira jako lice niti izgleda brašnasto i suho. Preporučam ga za setiranje lica, ne sviđa mi se na okoloočnom području. Moju masnu T zonu drži matiranom oko 3 sata, nakon čega masnoća počinje izbijati. Ipak puder je i dalje setiran i ne mrda. Na ostalim, normalnim dijelovima, izgleda jako lijepo. Ne hvata se za neke suše dijelove i ne uvlači se u fine linije.


Kao što sam već rekla, u Hrvatskoj postoje tri nijanse, a ja sam odabrala najsvijetliju nijansu, odnosno Warm Light. Riječ je o nešto svijetlijoj nijansi, neutralnog do žućkastog podtona. Nijansa mi odgovara, no voljela bih da je mrvicu svijetlija, no može proći. Neće vam posvijetliti podlogu niti dodati puno boje.


Za kraj mogu reći da mi je ovaj kompaktni puder sasvim okej, nije me oborio s nogu, no mogu reći da sam zadovoljna. Ipak, mislim da će bolje odgovarati osobama sa suhom i normalnom kožom, može proći i na osobama s mješovitom, no ne bih ga preporučila onima s masnom kožom jer vas neće dugo držati matiranima. 

Jeste li isprobali Wet'n'Wild Photofocus kolekciju?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari