EMPTIES #12

by - travnja 25, 2018

Nakon nekog vremena vrijeme je za novi post s potrošenim proizvodima, jer se moja vrećica napunila i više niti jedan proizvod ne stane. Ovaj post će biti malo duži, tako da si slobodno pripremite kavu ili neki napitak po želji i udobno se smjestite. Ako vas zanima kratko mišljenje o proizvodima koje sam potrošila tijekom protekla otprilike dva mjeseca, nastavite čitati.



Duchesse blazinice- ovo možete vidjeti, vjerujem, u svakom postu s potrošenim proizvodima. Odlične blazinice koje koristim za skidanje make up-a s očiju i ruba lice, skidanje laka za nokte i slično. U pakiranju dobijete puno komada, a poprilično su jeftine i kvalitetno sasvim dobre.

Cien spužva za kupanje- ovu spužvu sam spominjala u jednim favoritima i volim ju koristiti i dosada sam prošla kroz nekoliko, pa sam vam odlučila pokazati omot. S jedne strane se nalazi obična spužva, a s druge piling strana. Zgodan dodatak tuširanju!

DM Denk Mit sapun za uklanjanje mrlja- koristim za čišćenje kistova i make up spužvica i odličan je. Omiljen način za čišćenje make up alata su mi kruti sapuni, a ovaj je pun pogodak!


Nivea micelarni šampon za normalnu do masnu kosu- odličan šampon o kojemu sam vam nedavno pisala. Odlično čisti kosu i kosa izgleda jako lijepo nakon korištenja. Ne isušuje pretjerano. Za detalje pogledajte nedavni post.

Garnier Fructis Grow Strong regenerator- odličan regenerator (koliko puta sam rekla ili ću reći odličan u ovome postu haha). Lijepo njeguje kosu, ostavlja ju mekom i lepršavom. Usto miriše predivno i miris se zadržava na kosi. Uskoro ćete moći čitati o ovome i još nekim regeneratorima iz ove linije.

Gliss Million Gloss regenerator u spreju- obožavam regeneratore u spreju jer su odličan korak u njezi kose. Ostavlja kosu mekom i lepršavom i uvelike olakšava raščešljavanje. Mirise lijepo.

Taft lak za punoću kose- tijekom hladnijeg i vlažnijeg vremena stalno kovrčam kosu jer bolje izgleda, tako da sam poprilično brzo prošla kroz ovaj regenerator. Drži kovrče pod kontrolom, no ne lijepi kosu. Malo isušuje i nisam primjetila da dalje nakakvu punoću, no koristila sam ga samo na donjoj polovici kose.


L'Angelica uljni gel za tuširanje s makadamijom- odlična, vrlo bogat gel za tuširanje. Čisti kožu, ali ju i njeguje i mislim da bi bio odličan za sušu kožu, a ipak nije mastan. Usto je vrlo ugodnog mirisa i lijepo se pjeni. U bočici se nalazi 500 ml proizvoda i potrajat će vam dosta dugo vremena.

Palmolive Chocolate Passion gel za tuširanje- ovaj gel miriše božanstveno, tako da ga želite pojesti! Intenzivno zamiriše cijelu kupaonicu, no miris se baš i ne zadržava na koži. Kremast je i ugodan na koži, lijepo se pjeni i meni je bio fenomenatalan.

Aveo gel za tuširanje "Voćni san"- kremast gel, intenzivnog voćnog mirisa koji se baš i ne zadržava na koži. Lijepo se pjeni i čisti kožu. Nisam primijetila da mi je isušivao kožu, no ja inače nemam takvih problema s gelovima, tako da to imajte na umu.


Rexona Invisible Pure dezodorans- odličan dezodorans, drži vas suhima cijeli dan i kontrolira neugodne mirise. Nije agresivan i ne ostavlja mrlje na odjeći. Ugodnog je, poprilično neutralnog mirisa koji nije preintenzivan.

Dove Go Fresh dezodorans s kruškom i aloe verom- miris ovog dezodoransa je predivan, jedan od najfinijih koje sam dosada isprobala, no opet nije jako parfemski i intenzivan. Drži vas suhima i kontrolira neugodne mirise te nije agresivan.


Avon Naturals shimmerasti losion za tijelo s mirisom vanilije i zimskih začina- proizvod koji mi se svidio. Nije pružao neku posebnu njegu, no bio je okej. Ostavlja lijepi topli sjaj na koži, što me više podsjeća na ljeto, no miris mu je poprilično topao i zimski, tako da sam ga koristila tijekom zime. Brzo se upija i nije ljepljiv niti mastan.

Someday by Justin Bieber shimmerasti losion za tijelo- proizvod koji se poprilično dugo nalazio u mojoj kolekciji i napokon sam ga potrošila. Miris ovoga parfema obožavam, a miris ovog losiona je jednak mirisu parfema. Ipak ne zadržava se na koži tako dugo kao parfem. Lijepo njeguje kožu, brzo se upija, nije mastan ni ljepljiv te na koži ostavlja lijep sjaj.

Avon Care univerzalna krema za tijelo, lice i ruke s kakao maslacem (recenzija)- moja omiljena mazalica za tijelo. Brzo se upija, lagana je na koži, ostavlja kožu mekom i njegovanom te nije masna. Usto je predivnog mirisa koji mi odgovara u bilo koje doba godine.


Avon Naturals piling za tijelo s mirisom jagode- odličan kremasti piling, dosta nježan, no efektivan. Ostavlja kosu mekom i glatkom. Usto miriše preeedivno, kao sladoled od jagode! Svakako isprobajte ako ste u potrazi za dobrim pilingom.

Farmasi Naturelle krema za ruke s arganom i kofeinom (recenzija)- ova krema za ruke mi se nije baš svidjela i smatram da postoje puno bolje kreme. Teže je teksture i sporije se upija te ostaje pomalo ljepljiva na rukama. Upravo zbog toga sam ju koristila prije spavanja, ali više samo da ju potrošim jer nije pružala neku posebnu njegu. Miris je okej.

Cien gel za suho pranje ruku- proizvod koji uvijek nosim sa sobom i imam pri ruci prije nanošenja make up-a kako bih bila sigurna da su mi ruke čiste i dezinficirane. Jedino preporučam hidrataciju ruku uz korištenje gela jer malo isušuje. Usto miriše fino, citrusno, iako se osjeti alkohol.


CV Young Soft pjena za čišćenje lica (recenzija)-odlična čistilica za uklanjanje make up-a, vrlo je blaga ali odlično uklanja make up, malo duže ide s maskarom. Ne isušuje i ne iritira, a skidanje šminke pjenom je meni prezanimljivo.

Avene Cleanance gel za čišćenje (recenzija)- sasvim dobar gel koji lijepo čisti lice, ne isušuje i ostavlja lagani zaglađeni film na licu. Dosta sporo se troši. Ako vas zanima više, možete pročitati u recenziji.

Avon True Nutraeffects piling za čišćenje lica- ovaj proizvod mi se u početku nije svidio, no kada sam ga uvrstila u upotrebu kao jutarnju čistilicu, jako mi se svidio. Pruža nježan, ali efektivan piling, lijepo čisti lice i ostavlja kožu mekom i glatkom te mi je odličan za korištenje prije nanošenja make up-a.

Avon Planet Spa Perfectly Purifying maska za lice (recenzija)- maska koja mi se u početku nije baš svidjela i bila mi je neka nikakva, slaba, no u zimsko vrijeme, kada mi je koža bila nešto suša, mi je bila izvrsna, jer je lijepo očistila lice, a nije isušivala. Sigurno ću ju opet nabaviti za hladnije vrijeme.


La Roche Posay Effaclar Duo (+) krema za lice (recenzija)- izvrsna kremica, vrlo lagana, lijepo se upija, nije masna, dobro djeluje na nepravilnosti. Više pročitajte u recenziji.

Balea Aqua serum (recenzija)- vrlo lagana, pomalo vodenasta formula koja se brzo upija, lagana je na koži, ne masti dodatno moju masnu t zonu te pruža lijepu hidrataciju. Više u recenziji.

Skintegra Clarion (recenzija)- proizvod o kojemu sam nedavno pisala, pa svakako pogledajte taj post ako vas to zanima. Vodenasta formula se brzo upija i odlično djeluje na nepravilnosti na koži. Želim napomenuti da vas u početku može malo peckati, no na mojoj koži je to bilo normalno, no brzo mi se koža naviknula na kiseline. Također nisam ga koristila uz LRP kremu, već svaki proizvod posebno.

Alverde ulje za lice s divljom ružom (recenzija)- ovaj proizvod sam koristila na svojoj koži, iako je mješovita, tijekom zime jer mi je koža bila dosta suha, perutala se i takve stvari koje ne želim na koži. Ovo ulje mi je pomoglo i riješilo taj problem te mi je koža izgledala ljepše. Ipak, zbog svoje mješovite t zone, koristila sam ga samo u večernjoj rutini i na taj način mi nije dodatno mastilo lice.

Labello Original- klasičan i po meni odličan proizvod koji odlično njeguje usne. Malo je masniji i ne koristim ga prije ruževa.


CV hidratantna maska za lice/ CV Young Soft Unicorn maska za prekrasnu kožu (recenzija)- obje maske su mi bile okej, no ništa specijalno i smatram da ih možete zaobići, iako su bile zanimljive za isprobati. Imaju vrlo blag učinak na koži, u vidu lagane hidratacije.

Afrodita Extreme Hydration maska za lice- tek sam započela s isprobavanjem ovih maski pa vam ne mogu puno reći, uskoro ćete čitati više. Prvi dojmovi su i više nego pozitivni.


Balea Be a Tiger& Be a Panda sheet maske (recenzija)- preslatke maske! Sheet maske inače jako volim i ove su mi se pokazale jako dobrim, lijepo hidrataziraju i zaglađuju kožu, no efekt hidratacije je nažalost, dosta kratkotrajan.  Odlične su za korištenje prije make up-a. Meni je panda mrvicu draža, no i tigra jako volim.

Garnier Moisture+Freshness sheet maska- također jedna odlična sheet maska, pruža kratkotrajnu hidrataciju, ostavlja kožu mekom i glatkom i odlična je za prije make up-a. Tanja je u odnosu na Baleine.


Catrice Liquid Camouflage korektor u nijansi 005 Light Natural (recenzija)- moj najdraži korektor koji kupujem stalno iznova i često ga možete vidjeti kod mene. Odlično prekrivanje, dovoljno svijetla nijansa, dugotrajan, za korektor uza 10!

Essence Camouflage korektor u nijansi 05 Ivory (recenzija)- također poprilično dobar korektor, pruža lijepo prekrivanje, trajnost mu je dobra, no voljela bih da je nijansa malo svijetlija, ali ipak mi nije draži od Catrice korektora.

Essence All about matt! puder u kamenu (recenzija)- sasvim dobar i vrlo povoljan puder za matiranje. Lijepo matira, lijepo izgleda na koži, malo posvjetljuje podlogu.

Trend It Up Expert Finish Powder puder u prahu u nijansi 010 (recenzija)- također puder kojim sam ja poprilično zadovoljna, lijepo matira. Više možete pročitati u recenziji.

I to bi bilo sve, čestitke ako ste došli do kraja posta! Što ste vi potrošili nedavno? Trošite li proizvode brzo ili sporo?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari