CLEARSKIN BY AVON PORE & SHINE CONTROL CRNI GEL ZA ČIŠĆENJE LICA

by - travnja 14, 2018

O starijoj verziji ovoga gel sam već pisala post, link je ovdje i kako mi je gel ostao u dobrom sjećanju, odlučila sam ponoviti kupnju. Primijetila sam da su promijenili pakiranje, ali nisam znala da su promijenili i formulu gela. Zbog nove formule, odlučila sam napisati ovaj post. Kako mi se svidjela nova verzija ovoga gela, saznajte u nastavku!


Gel za čićenje lica dolazi u simpatičnoj tamno sivoj tubici sa zelenim i bijelim detaljima i pripadajućom kutijicom na kojoj se nalaze sve informacije o proizvodu u kojoj se nalaze uputstva za upotrebu. Dizajn kao i količina gela, jednaka je maski iz iste linije- 75 ml, a ta količina će se poprilično brzo potrošiti, posebno ako gel koristite i u jutarnjoj i u večernjoj njezi kože, te mislim da se tubica trebala biti nešto veća. Redovna cijena ovoga gela je 40 kn, no proizvodi u kataloškim prodajama su gotovo uvijek sniženi, tako i ovaj gel. Rok trajanja je 12 mjeseci od otvaranja, no ako ga redovno koristite, potrošit ćete ga puno brže- oko mjesec i pol do dva.



Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda. Iz Avona kažu da ovaj gel osvježava kožu, uklanja nečistoće i masnoću koja zatvara pore te pruža koži zdrav izgled.


Gel je rjeđe gelaste formule, tamno sive, pomalo prozirne boje, blagog mirisa. U sebi sadrži piling čestice, vrlo nježne, no efektivne. Kao što sam već spomenula, gel koristim ujutro i navečer, no njime ne skidam šminku već ga koristim za čišćenje lica nakon što sam šminku već skinula. Ne koristim ga na očima i vama preporučam da izbjegavate okoloočno područje. Gel se prilikom korištenja ne pjeni. Vrlo je nježan, no lijepo čisti kožu i obavlja blagi piling. Kožu ostavlja čistom, glatkom, a piling čestice blago čiste pore i uklanjaju ljuskice ili neke suše dijelove na licu. Nije mi isušio kožu, no svakako nakon uporabe preporučam hidratantnu kremu. Nije mi izazvao nikakve iritacije.


Za kraj mogu reći da je ovo sasvim solidan proizvod, dobar gel koji će vrlo lijepo očistiti kožu. Ništa revolucionarno, rekla bih prosječan proizvod. Nemam posebne zamjerke oko formule, dapače, zadovoljna sam.

Jeste li isprobali ovaj gel za čišćenje lica? Koja vam je najdraža čistilica za lice?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari